شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۸
شوشان ـ  فاضل خمیسی :

خوزستان را میشناسی، همان استانی که به شعار، چشم و چراغ ایران است!
  یادت می آید، وقتی در مرحله ی دوم انتخابات به سالن ۱۳ آبان اهوازش آمدی از فرط گرما و نبود امکانات تمام تلاشت را کردی که سخنرانیت کوتاه و حتی ناتمام باشد!  انگار اینجا «سرزمین ناتمام» ماندن است. مترویش ناتمام،  طرح فاضلابش ناتمام، انتقال آب غدیرش ناتمام ، فرودگاهش ناتمام، مسکن مهرش ناتمام و حتی «مدیرانش ناتمام» هستند!
   این «ناتمامی» حتی به مردم نیز کشیده شده است، راستش را بخواهید تکلیفشان را با خود نیز نمیدانند، از این استان بروند، بمانند و یا صبر کنند شاید اوضاع بهتر شود. جناب رئیس جمهور منتخب!
  لطفاً در اولین اقدامتان نسبت به خوزستان شاخص های توسعه آنرا از قبیل:
 میزان اشتغال، وضعیت آموزشی، محیط زیست، بهداشت و درمان و ...  را مد نظر قرار داده و از متولیانی که میخواهید بر سرکار بگمارید این انتظار را داشته باشید که وضع را بهتر کنند.
  نه تنها خوزستان بلکه هیچ استانی را نمیشود با شعار و نصب بیلبورد و تابلو اداره و ترقی داد، به شما میگویم سرفساد مدیریت در این استان در انتصاب های رانتی، فامیلی و هلدینگ های متصل به ناکجاآباد است..
 جناب آقای پزشکیان، ای کاش یکی ، دو روز بصورت ناشناس و کاملاً سرزده از مناطق و کوچه ‌‌و محلات اهواز بازدیدی میکردی، یقین دارم وقتی گذرت به کوی سیاحی و حی تنک و منبع آب و عین دو و ... بیافتد و وضعیت زندگی این مردم را ببینی خواب را بر چشمانت حرام خواهی کرد و از مسوولانی که تاکنون سرکار بوده اند
گله مند خواهی شد...امروز که این یادداشت را مینویسم ،. یازدهم محرم است، یک روز بعد از شهادت سید الشهدا حسین علیه السلام است ، میخواستم بگویم ، جناب آقای پزشکیان شما آخرین تیر امید خوزستانی هستی، لطفاً ما را ناامید نکنید!!!

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار