شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹
شوشان ـ  عبدالرحمن نیک سرشت :

از آنجایی که مردم خوزستان نجیب، سربزیر و غیور تربیت شدند به همین دلیل کم رو، ماخوذ به حیا بار آمدند و همواره کسر شأن خود می بینند که برای مطالبات برحق خود فریاد بزنند و یا با لابیگری و زبل خانی بدنبال آویزان شدن به مقامات بلندمرتبه ی کشوری برآیند و به همین دلیل مردان و زنان شایسته  خوزستانی با همه ی لیاقت ها که دارند همیشه مورد بی مهری و نادیده انگاری دولت ها واقع می شوند .
با این اوصاف باید به این نکته اشاره کرد که تقریبا، همه استان های کشور کم و بیش از رشد و توسعه نسبتا خوبی برخودارند و سرخی رنگ و روی آنها از پرتو درآمدهای سرشاری است که از استان خوزستان به خزانه واریز می شود. شاید این گونه حرف زدن در سطح ملی قدری نادرست باشد ولی واقعیتی است انکارناپذیر و هرکس وارد خوزستان می شود این شوم بختی و ورشکستگی  در امر توسعه و عمران را با گوشت، پوست و استخوان حس می کند .
به هرحال در این مقطع که دولت چهاردهم توسط آقای ظریف بواسطه ی یک شورای راهبردی کاملا بی بهره از عضو خوزستانی بواسطه ی کمیته های تخصصی که کمترین نفرات آنها را خوزستانی ها تشکیل می دهند شروع بکار کرده و با این دست و فرمان که پیش می رود امیدی نمی رود هیچ وزیری از رجال کارآمد خوزستانی به مجلس معرفی شود.
الغرض، باید گفت و نوشت که جناب آقای مسعود پزشکیان ریاست جمهوری اسلامی ایران چگونه با این رویکرد به دنبال تشکیل یک دولت فراگیر و نامحصور در قبضه ی نام و نشان های تکراری از استان های نابرخوردار و مصرف کننده است به امید اینکه این یادداشت بدست ایشان برسد تا لااقل از بروز این ظلم جلوگیری نماید و نگاه منصفانه خود را در امر تصدیگری خرد و کلان دولتی بر مردان و زنان شایسته خوزستان نیز بیاندازد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار