شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۷
حرکت مردم (زنجیره انسانی) در حمایت از کارون خودجوش است و باید هدایت شود تا عده‌ای سوء‌استفاده نکنند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت بالادست کارون خشک و تبدیل به فاضلاب شده و وضعیت پائین دست و شهرهایی مثل آبادان،‌ خرمشهر و شادگان بسیار اسف‌بار است.

به گزارش شوشان، سیدحسین دهدشتی اظهار کرد:‌ حرکت مردم (زنجیره انسانی) در حمایت از کارون خودجوش است و باید هدایت شود تا عده‌ای سوء‌استفاده نکنند.

وی بیان کرد: خواسته مردم استان در خصوص عدم انتقال آب کارون به حق است و انتظار می‌رود که دولت نگاه ویژه‌ای به خوزستان داشته باشد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: آیا منطقی و عادلانه است که کشاورزان استان در مضیقه باشند و یا اینکه مردم بعضی از شهرهای استان از آب شرب مناسب بهره‌مند نباشند و از طرفی آب کارون را منتقل کنند.

وی افزود: اگر آقایان نیاز به آب دارند، می‌توانند از مازاد آب خلیج فارس به شیوه‌های مختلف استفاده کنند نه اینکه از سرچشمه‌های آب کارون ببرند.

دهدشتی عنوان کرد: کارون حیات خوزستان است و تمام صنعت و رشد و تعالی استان از بابت کارون به دست می‌آید.

وی ادامه داد: در مجلس هشتم نمایندگان به علت انتقال آب کارون از سرچشمه‌های آن به طور دسته‌جمعی استعفا دادند و این امر باعث شد که با رئیس جمهور جلسه‌ای در این خصوص برگزار کنیم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز وضعیت بالادست کارون خشک و تبدیل به فاضلاب شده است و به تبع آن وضعیت پائین دست و شهرهایی مثل آبادان،‌خرمشهر و شادگان بسیار اسف‌بار است.

وی با بیان اینکه مسئولان استان باید در خصوص انتقال آب کارون عکس‌العمل نشان دهند، افزود: مسئولان استان باید فارغ از هرگونه نگاهی حق مردم استان را بگیرند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار