شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۴
شوشان: به مناسبت عید غدیر خم برنامه جشنی در پارک شادی با حضور پرشور مردم ،مسئولین ،هنرمندان ،شاعران و امام جمعه ی  شهرستان هفتکل برگزارشد. خیرالهی مجری نام آشنای خوزستانی با اجرای خوب خود گرمابخش جشن شده با طنز پردازی های مکرر ،خنده رابر لبان تماشاچیان ارزانی داشت .
در این جشن امام جمعه و فرماندار هفتکل دقایقی سخنرانی کرده  و پس از آن نوبت به هنرمندان وشاعران هفتکلی رسید تا با اجرای برنامه های شان ، مردم در پارک شادی به وجد آورند  . دراین جشن همچنین از  مقصود داودی جوان هفتکلی که توانسته بود در مسابقات مهارت مراکز فنی و حرفه ای خوزستان مقام نخست را کسب کند، بر روی صحنه،  تجلیل شد .

احمد نورالهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هفتکل ضمن تبریک عید ولایت در گفتگو با خبرنگار سایت هفتکل گفت : برای تدارک این جشن به مانند همیشه زحمات بسیاری را متحمل شدیم اما دیدن لبخند  مردم آن هم در شب عید ولایت خستگی را از تن ما ودیگر دست اندرکاران بیرون می کند .

خیرالهی مجری توانمند سیمای خوزستان نیز درباره برگزاری جشن غدیر و عید ولایت در هفتکل گفت : ما از بسیاری از شهرها خواستیم تا میزبانی ما را بپذیرند اما آنها به دلیل کمبود زمان برای تدارک برنامه جشن زیر بار نرفتند اما فرمانداری هفتکل باآغوش بازپذیرای ما شد که زحمات شان قابل تقدیر است.

جمعی از مردم معتقد بودند: جنبه های شادی آفرین و نواهای موسیقی این جشن کم بود و می طلبد در برنامه های جشن رنگ شادی آن بیشتر شود .

گفتنی در پایان برنامه از جانشین فرماندهی انتظامی هفتکل و دکتر حجازی رئیس شبکه بهداشت ،احمد عبدالهی رئیس اداره ارشاد ،غفاری رئیس اداره فنی و حرفه ای ،رئیس کارخانه سیمان خوزستان  و... با اهدا لوح سپاس قدردانی گردید .

حاشیه های جشن :

-ضبط تلویزیونی این جشن و پخش آن از سوی صدا و سیمای استان خوزستان در شامگاه پنجشنبه دوم آبانماه از  نکات قابل تامل این جشن بود .

- براساس برنامه اعلام شده بنا بود جشن ساعت 19 آغاز گردد و جمعی از مردم نیز در همان ساعت در پارک شادی حضور یافتند اما عملا برنامه جشن از ساعت   بیست و ده دقیقه آغاز شد .

-اجرای شعر طنز زیبای سیب زمینی و پیاز  که  توسط یکی از نونهالان اجرا شد یکی از بهترین آیتم های اجرا شده در جشن بود .

- در غیبت گروههای هنری هفتکل ، مطابق برنامه های گذشته، گروه تئاتر قیصر از شهرستان گتوند برای دقایقی اجرای برنامه نمود که البته به اذعان تنی چند از تماشاچیان اجرای شان نیز چنگی به دل نزد.

- حضور کریم ابراهیمیان شاعر توانمند هفتکلی بعد از سالها بر روی صحنه و اجرای شعر " دست مردی ،دست مردی را گرفت " از دیگر نکات جالب بود .

-  یکی از شاعران که جهت اجرای برنامه و قرائت شعرش به هفتکل دعوت شده بود به دلیل کمبود وقت و امتناع مجری برنامه ،امکان حضور بر صحنه نیافت .

- برنامه نورافشانی و پرتاپ فشفشه در آسمان پارک شادی از دیگر حاشیه های جشن بود که با طنز گویی خیرالهی که گفت : "من که مو ندارم شما مراقب باشید موهاتون  نسوزه "کاملتر شد .

- بی توجهی به اعضای شورای شهر و نادیده گرفته شدن آنها علیرغم حضورشان در جشن  از سوی مسئولین ، از دیگر حاشیه های این جشن بود که موجب ناخرسندی آنها شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار