شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۲۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۱
طی سال های اخیر تلفن همراه به یکی از مسائل ارتباطی ضروری در میان مردم تبدیل شده و کمتر فردی را می توان یافت که از تلفن همراه استفاده نکند.

در این میان به واسطه عمومی شدن تلفن همراه کمپانی های بزرگ تولید موبایل در تولید تلفن های همراه مدرن با یکدیگر به رقابت پرداخته و هر روز سعی در ارتقا سطح کیفیت محصولات خود هستند.

این در شرایطی است که تولید تلفن همراه در داخل کشور با استقبال مناسبی رو به رو نشده و عمده بازار داخل کشور را کمپانی های مطرح خارجی تامین می کنند و برای ورود به بازار ایران رقابت سختی را نیز با یکدیگر دارند.

در شرایطی که این روزها استفاده از تلفن های همراهی که تمام امکانات را در اختیار دارند در حال تبدیل شدن به یک امر عادی است شاید این موضوع برای کاربران جالب باشد که نمایندگان مردم در مجلس از چه تلفن همراهی استفاده می کنند.

بر همین اساس در حاشیه یکی از جلسات علنی مجلس از نمایندگان مجلس درباره تلفن همراه آنها سوال پرسیده ایم و نمایندگان نیز با ارائه تلفن همراه خود توضیحاتی را نیز درباره استفاده از تلفن همراه خود ارائه کرده اند.

به طور مثال محمد دامادی نماینده مردم ساری می گوید کمپانی های تولید موبایل بزرگ دنیا درحال توسعه روزانه محصولات خود هستند و متاسفانه به این موضوع در داخل کشور توجه زیادی نمی شود و نمی توان به واسطه این موضوع از تکنولوژی استفاده نکرد و باید در راستای استفاده از تکنولوژی از توسعه شرکت های داخلی نیز حمایت کرد.

اما نکته جالب توجه اینجاست که اکثر نمایندگان مجلس از تلفن های همراه هوشمند استفاده می کنند و در این میان تلفن های همراه اپل و سامسونگ مخاطبان بیشتری را نسبت به سایر محصولات دارند.

همچنین در این میان نادر قاضی پور نماینده ای که در روزهای رای اعتماد به وزرای کابینه یازدهم با اکثر وزیران پیشنهادی دولت مخالفت کرده بود و همچنین سیدحسین نقوی حسینی و عبدالوحید فیاضی از تلفن های همراه ساده استفاده می کنند که البته تولید داخل کشور نیستند.

در جدول زیر با تلفن همراه برخی از نمایندگان مجلس آشنا می شویم:

نماینده

حوزه انتخابیه

تلفن همراه

محمدجواد کولیوند

کرج

اپل

روح الله بیگی

میاندوآب

سامسونگ

ایرج ندیمی

لاهیجان

نوکیا

محمدرضا پورابراهیمی

کرمان

سامسونگ

علی ایرانپور

مبارکه

نوکیا+ سامسونگ

محمد دامادی

ساری

اپل

سیدحسین نقوی حسینی

ورامین

نوکیا

منصور حقیقت پور

اردبیل

سامسونگ

مجید منصوری

لنجان

سونی

مهرداد بائوج لاهوتی

لنگرود

سامسونگ

غلامرضا تاجگردون

گچساران

اپل

سیدمسعود میرکاظمی

تهران

اپل

جعفر قادری

شیراز

سامسونگ

عبدالوحید فیاضی

نور

نوکیا

وحید احمدی

کنگاور

اپل

حمیدرضا پشنگ

خاش

نوکیا

احمدعلی مقیمی

نکا

اپل

امید کریمیان

مریوان

اپل

نادر قاضی پور

ارومیه

نوکیا

سیدرمضان شجاعی کیاسری

ساری

اپل

 

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
مصطفا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
comment
0
0
comment چرا هیچ کدوم از نماینده ها از تولید داخل استفاده نمی کنند؟ جی ال ایکس چرا نمی خرند؟ عجب... مگه جریان اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات خودمون رو نمی دونن؟؟؟ شما بهشون بگید
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار