شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۶
شوشان: سلطانعلی بهمنی از فعالان سیاسی خوزستان سید خلف موسوی را منتخب شورای اسلامی و شهردار همه ی مردم اهواز و وی را فردی با صلاحیت مدیریتی لازم برای کلانشهراهواز دانست.
بهمنی بابیان اینکه مدیران برای اداره امور نیازمند حرکت تیمی و جمعی هستند، گفت:همه  متخصصان ،نظریه پردازان ود لسوزان باید برای تغییر و بهبود شرایط موجود وخدمت به مردم در کنار شهردار باشند.
سلطانعلی بهمنی با تاکید بر اینکه استاندار اولویت اول را برای مجموعه ی شهرداری خدمات عمرانی - شهری دانسته و از جمله خواهان رسیدگی فوری به وضعیت خیابان سلمان فارسی شده افزود:ساماندهی و حل مشکلات ترافیک ، انتقال بنکداران به خارج از شهر، استانداردسازی خیابان ها و میادین، بهبود کیفیت پروژه ها و استفاده از پیمانکاران متخصص، امین و کارآمد، ایجاد بازارچه محلات ،توجه به معماری اسلامی -ایرانی و زیباسازی شهر و فرهنگ سازی در تبلیغات و آگهی های عمومی و نیز مهمتر از همه درآمدسازی مشروع و قانونی از مهمترین مسائلی ست که شهردار مردم باید برای آنها برنامه های میان مدت و دراز مدت داشته باشد.
این فعال سیاسی همچنین گفت:در گردش کار ادارات شهرداری مشکلاتی وجود دارد که از نظر مردم خوشایند نیست و از موسوی به عنوان شهردار کلانشهر اهواز درخواست کرد از جایگاه نقد و انتقادات مردمی برای بهبود رفتار سازمانی در مجموعه ی شهرداری و نیز از طریق آسیب شناسی علمی و سازمانی به ایجاد تحول اداری و حقوقی در شهرداری اقدام کند.
بهمنی همچنین هماهنگی شهرداری با استانداری وزیر مجموعه های آن را ضروری دانست و در این زمینه گفت: در مدیریت ای پیشین در ساختار سازمانی و نحوه هماهنگی و جایگاه آن مشکلاتی وجود داشت که نباید به آنها برگردیم .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار