شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۵
شوشان: جشن خانواده و بازنشستگی 175 فرهنگی آموزش و پرورش دزفول روز سه شنبه در سالن ایثار دزفول برگزار شد.

به گزارش شبکه خبری دز ، فرماندار دزفول در این آیین گفت: بازنشستگی تکامل در اوج و تغییر در زندگی استبازنشستگی امری طبیعی است و کارمندان و فرهنگیان باید خود را برای این دوره آماده کنند.

عبدالرضا احسانی نیا به بازنشستگان توصیه کرد با شرکت در برنامه های مختلف اجتماعی و ورزشی اوقات آزاد خود را پر کنند.وی به احداث خانه مهر بازنشستگان در دزفول اشاره کرد و گفت: این خانه به عنوان مکانی رفاهی با مساحت دو هزار و 250 متر مربع در دزفول در حال احداث است.

وی افزود: پیگیری لازم جهت جذب اعتبار برای تکمیل این خانه در حال انجام است.

مدیر آموزش و پرورش دزفول نیز در این آیین ضمن تبریک دهه ولایت گف ت: بازنشستگان آموزش و پرورش سرشار از تجربه هستند و باید از این تجارب به خوبی استفاده شود.

غلامرضا نصر ا.. پور افزود: مدیریت آموزش و پرورش دزفول به دنبال راه اندازی صندوقی جهت تجلیل سالیانه از بازنشستگان است.وی بازنشسته شدن 175 نفر در آموزش و پرورش دزفول در سال جاری را یادآور شد و گفت: یکصد نفر از این تعداد مرد و 75 نفر زن می باشند.مدیر عامل کانون بازنشستگان دزفول نیز کل بازنشستگان دزفول را سه هزار و 500 نفر عنوان کرد و افزود: کانون بازنشستگان دزفول، برنامه های متنوعی چون سفر به کیش و مشهد برگزار و بازنشستگان می توانند در این برنامه ها شرکت کنند.

محمد حسن خردمند با اشاره به اینکه کانون بازنشستگان دزفول از کانون های فعال کشور می باشد اظهار داشت: بازنشستگان شهرستان جهت ثبت نام بیمه تکمیلی اقدام کنند.

مدیر صندوق بازنشستگی استان خوزستان نیز با اشاره به اینکه فقط هنجارها در بازنشستگی فرد تغییر می کنند افزود: بازنشستگان می توانند با برنامه ریزی بار دیگر به شخصیتی مفید و فعال در جامعه تبدیل شوند.

علیمراد شیری گفت: سعی بر این است که با تلنگر زدن به مسوولان، جایگاه رفیع بازنشستگان در جامعه تبیین شود.

یکی از بازنشستگان آموزش و پرورش دزفول نیز در خصوص روانشناسی بازنشستگی سخنانی ایراد کرد و گفت: هر تغییر در زندگی استرس زاست لذا بازنشستگان باید مهارت مدیریت استرس را بیاموزند.

عبدالعلی میرشکار زاده” افزود: شرکت در انجمن های مختلف و تشکل های مردم نهاد، ورزش کردن و تفریح حس مفید بودن و انرژی مثبت به بازنشستگان می دهد.اجرای سرود دانش آموزان دختر دبیرستان مکتب الزینب دزفول و سرودن اشعار به گویش دزفولی از دیگر بخش های این آیین بود.در این آیین 175 نفر بازنشسته سال جاری آموزش و پرورش دزفول با اهدای هدیه و لوح تقدیر تجلیل شدند. نهم آبان ماه در سال 1385 با تصویب شورای فرهنگ عمومی تحت عنوان خانواده و تکریم بازنشستگان نامگذاری شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار