شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۷
شوشان: مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به اهمیت روابط عمومی در سازمان ها، گفت: روابط عمومی ها و رسانه ها باید ارتباطی مستمر و مناسب با یکدیگر داشته باشند و هرچه سازمان ارتباط موثرتری با جامعه داشته باشد، قطعا در انجام وظایف خود مشکلات کمتری خواهد داشت.

به شانا، حمیدرضا بورد در مراسم افتتاحیه دومین سمینار روابط عمومی های خوزستان که در سالن امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز برگزار شد، با اشاره به اهمیت روابط عمومی، اظهار کرد: مدیران و کارشناسان روابط عمومی باید افرادی خوش بیان، کارشناس و باسوادترین افراد در حوزه فعالیت خود باشند.

وی با بیان اینکه هر روابط عمومی در هر سازمانی وظیفه اش متناسب با تعریف وظیفه ذاتی همان سازمان است، افزود: کارکرد روابط عمومی در شرکت نفت قطعا با دیگر سازمان ها و شرکت ها متفاوت است. در دهه های اخیر دانش و علم روابط عمومی پیشرفت خوبی داشته است. در تعاریف دینی ما نیز از برقراری ارتباط به عنوان اساس تبلیغات دین یاد شده است.

بورد تصریح کرد: بر اساس آخرین تعاریف علم مدیریت، در یک سازمان مدیر باید در واقع یک رهبر باشد و لازمه رهبر بودن در یک سازمان و یک مدیریت موفق، داشتن یک روابط عمومی قوی است.

وی با اشاره به سابقه 105 ساله روابط عمومی در شرکت نفت، افزود: در صنعت نفت با عملیات پیچیده تولید سروکار داریم. حوزه کاری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در چهار استان و حوزه جغرافیایی کاری این شرکت 400 هزار کیلومتر است که نقش روابط عمومی این شرکت در رهبری همه این عملیات های پیچیده کاری بسیار برجسته است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به اهمیت ارتباط میان روابط عمومی ها و رسانه ها، خاطرنشان کرد: هرچه سازمان ها بتوانند فعالیت های خود را به خوبی از طریق رسانه ها معرفی کنند و همچنین ارتباط درستی با رسانه ها برقرار کنند، قطعا مشکلات کمتری در اجرای وظایف خود خواهند داشت. امید است که خبرنگاران نیز نقش خود را در رسانه ها و ارتباط با سازمان ها صادقانه ایفا کنند، زیرا اینگونه تاثیرگذاری آنها بر افکار عمومی جامعه بیشتر خواهد بود. همچنین اگر سازمانی نتواند به درستی با اصحاب رسانه ارتباط برقرار کند با مشکل مواجه می شود.

در مراسم افتتاحیه این سمینار جمع زیادی از مدیران کل و روسای سازمان ها و ادارت استان، مدیران و کارشناسان روابط عمومی های خوزستان و دانشجویان این رشته حضور دشتند و دکتر رسولی، دکتر زارعیان و دکتر جلالی، از اساتید برجسته علم ارتباطات کشور هم اکنون در حال ارائه آموزش های خود و برگزاری پنل آموزشی هستند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار