شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۰
در نحوه خدمت‌رسانی به این شهر و به مردم شریف آن باید تجدیدنظر شود، آبادان همان‌گونه که شهر بهترین‌ها بوده، شایسته بهترین‌ها نیز است.
شوشان: راوی کتاب " من زنده‌ام" گفت: پس از سال‌ها هنوز باور ندارم که چگونه از زندان استخبارات آزاد شده‌ام و چگونه سرنوشت مقدر شده که هنوز زنده‌ام.
معصومه آباد عضو شورای اسلامی شهر تهران پنجشنبه شب در آیین بزرگداشت حماسه ذوالفقاری و رونمایی از کتاب «من زنده‌ام» که روایتی است از خاطرات این آزاده سرافراز اسلام و بانوی رزمنده آبادانی، اظهار کرد: خوشحالم که به این بهانه در جمع همشهریانم هستم.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: پیامی که برای مهندس چمران و شورای شهر تهران دارم این است که آبادان را خواهر خوانده تهران کنید تا از ظرفیت‌ها و اعتبارات بیشتری برای سازندگی آبادان استفاده شود.

راوی کتاب «من زنده‌ام» تصریح کرد: واضح است که این شهر با تمام فداکاری‌ها، شایسته احسان و توجه بیشتری است.

آباد افزود: در نحوه خدمت‌رسانی به این شهر و به مردم شریف آن باید تجدیدنظر شود، آبادان همان‌گونه که شهر بهترین‌ها بوده، شایسته بهترین‌ها نیز است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص کتاب تازه منتشر شده خود که حکایت از خاطرات این بانوی آزاده دارد، عنوان کرد: در اسارت چهار ساله‌ام، هیچ‌گاه باور نمی‌کردم که روزی آزاد خواهم شد، زیرا در زندان استخبارات عراق، زنده خارج شدن غیرممکن بود و این را یک تقدیر الهی می‌دانم.

آزاده سرافراز اسلام تاکید کرد: پس از چهار سال با اعتصاب غذایی کشنده، بعثی‌ها را مجبور به آزاد کردنم کردم و پس از آزادی که در پس وخامت حالم از اعتصاب غذا بود باور اینکه آزاد شده‌ام برایم سخت بود.

وی اظهار کرد: امروز پس از سال‌ها، هنوز باور ندارم که من زنده‌ام، و در پس هر نوزادی که به دنیا آوردم این سؤال را از خود کرده‌ام که چه چیزی باعث شد که من زنده بمانم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یاد تمام بانوان رزمنده، رزمندگان اسلام، اسرا مفقودین و شهدای گران‌قدر و به‌ویژه شهدای گمنام را گرامی می‌دارم که نام هر شهید گمنام را باید شهید آشنا نامید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار