شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۶۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۸
شوشان: در آیینی با حضور مسوولان محلی واستانی از زحمات حجت الاسلام حسینی فالحی رییس پیشین دادگستری مسجدسلیمان تقدیر و پیمان چعباوی به عنوان رییس جدید دادگستری این شهرستان معرفی شد.

معاون قضایی اداره کل دادگستری استان خوزستان در آیین معارفه رییس جدید دادگستری شهرستان مسجد سلیمان در سالن باشگاه مرکزی نفت از بزرگان طوایف ، روحانیون و افراد صاحب نفوذ در منطقه خواست از نفوذ و جایگاهشان برای حل اختلافات استفاده کنند.

محمود پور محمدی افزود:برای کاهش ورودی پرونده های قضایی به این قوه کمک و همکاری روحانیون و دستگاههای فرهنگی ضروری است.وی اظهار داشت:در برخی موارد بزرگ طایفه و روحانی با حل و فصل یک پرونده ساده مانند طلاق از ورود دهها پرونده مانند تقاضای مهریه،ضرب و جرح و توهین که به دنبال تقاضای طلاق رخ می دهد جلوگیری می کند.

پور محمدی کمبود نیروی انسانی به ویژه قاضی در مسجدسلیمان را دلیل طولانی شدن رسیدگی به پرونده ها عنوان کرد و افزود: طبق مصوبه قوه قضاییه ، دادگستری مسجدسلیمان باید دارای 18 قاضی باشد در حالیکه هم اکنون تنها 11 قاضی در این مسند به مردم خدمت می کنند.

معاون قضایی اداره کل دادگستری خوزستان گفت:برای رسیدگی به احقاق حق سرعت ملاک عمل نیست.

در این آیین علی ادبی نیز به عنوان دادستان عمومی وانقلاب مسجد سلیمان معرفی شد.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
comment
0
0
comment سلام توروخدا اقای چعباوی کمک مردم بی دفاع مسلیمان مخصوصا خانما حقوقشون ضایع نشه به جدم قسم قلبم دردگرفت خسته شدم دیگه تورو خدا عاجزانه التماست میکنم مشکلمون حل کنید خ ا حفظتون کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار