شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۷
شوشان: در جلسه روابط عمومی های استان خوزستان از مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی خوزستان به عنوان پیشکسوت روابط عمومی و مدير ارتباط گستر تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان، در دومین سمینار روابط عمومی استان که در اهواز برگزار شد، از لفته منصوری، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان به عنوان پیشکسوت روابط عمومی و مدير ارتباط گستر تقدیر شد.

در متن لوح تقدیر از سوي جمال درویش مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و مهندس خسرو ممبینی دبیر دومین سمینار روابط عمومی استان اعطا شده، آمده است: «چنانچه ارتباطات عالمانه و خردورزانه بر اساس ارزش های جامعه بنا و پی ریزی گردد، مؤثرترین عامل توسعه انسانی است.

برگزاری دومین سمینار روابط عمومی های استان خوزستان از یک سو محل ظهور و سنجش استعدادهای نهفته و آشکار و ارج نهادن به امر شفاف سازی و اطلاع رسانی است و از سوی دیگر بیانگر توسعه روح ارتباطی و همبستگی سازمانی است.

بدین وسیله از تلاش های خالصانه شما پیشکسوت روابط عمومی استان خوزستان که با تکیه بر تجربه گرانبهای خود درفش تعامل وتفاهم را با صداقت، شجاعت و امانت بر بلنداي افكار عمومي برافراشته ايد تقدير مي شود.

به اميد آنكه حق تعالي ياري بخش گام هاي استوار در راه ترويج هر چه بيشتر ارتباطات انساني و اطلاع رساني اثربخش و نوين باشد.»

همچنين سيد خلف موسوي، قائم مقام وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي، با تقديم لوح تقدير به لفته منصوري، از تلاش وي به منظور فراهم كردن موجبات اشتغال و به كار گيري تعدادي از جوانان و فارغ التحصيلان استان قدرداني كرد.

در متن اين لوح تقدير آمده است: «بي شك پويايي، ترقي و تعالي هر جامعه، مديون خدمات و مجاهدت هاي انسان هاي فرهيخته و خردمندي خواهد بود كه همواره خرسندي حق تعالي و خدمتگزاري به مردم را سرلوحه كار خويش قرار مي دهند.

بدينوسيله از تلاش هاي ارزنده شما كه موجبات اشتغال به كار تعدادي از جوانان و فارغ التحصيلان استان را فراهم نموده ايت صميمانه تقدير و تشكر نموده، سلامت و موفقيت روزافرون جنابعالي را در خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و مردم شريف خوزستان از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار