در ادامه روند عزل و نصب های مدیران خوزستانی دیروز یک شنبه مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل هلال احمر خوزستان آن هم در سکوت خبری و به دور از چشم خبرنگاران برگزار شد.

"> تودیع و معارفه با چراغ خاموش در هلال احمر
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۴:۳۹

در ادامه روند عزل و نصب های مدیران خوزستانی دیروز یک شنبه مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل هلال احمر خوزستان آن هم در سکوت خبری و به دور از چشم خبرنگاران برگزار شد.

 

شوشان : در ادامه روند عزل و نصب های مدیران خوزستانی دیروز یک شنبه مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل هلال احمر خوزستان آن هم در سکوت خبری و به دور از چشم خبرنگاران برگزار شد.

در این مراسم که با حضور ظاهر رستمی دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد مهندس حسین دوریشی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از سمت خود تودیع و جناب علی عسکر ظاهری به عنوان مدیرعامل  جدید جمعیت هلال احمر استان خوزستان معرفی شد.

به گزارش شوشان ، ظاهری پیش از این معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی و مدیرکل بهزیستی خوزستان را بر عهده داشت. مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین مقصد بعدی درویشی خواهد بود.

حسین درویشی مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر خوزستان که به مدت 15 ماه در این مسئولیت قرار داشت درگفتگویی با شوشان گفت : پس از 15 ماه تلاش و خدمت بدلیل پاره ای از مشکلات صلاح را در این دیدم که در استان دیگری به خدمت خود ادامه دادم.

درویشی به عمده ترین اقدامات خود در مدت 15 ماه خدمت در خوزستان گفت: من با 20 سال تجربه امداد و نجات در استان های مختلف خدمت کردم و به عنوان یک خوزستانی بسیار علاقه مند بودم که دین خود را به مردم استان خودم نیز ادا کنم. اما امروز خوشحالم که توانستم به آرزوی خود برسم.

دوریشی از افتتاح پایگاه عملیات و پشتیبانی جنوب غرب کشور مجهز به بالگرد، افتتاح 2 پایگاه امداد جاده ای، افتتاح مرکز پیشگیری امداد و سوانح در دزفول، افتتاح موسسه علمی، کاربردی هلال احمر با 250 دانشجو در 2 رشته امداد و سوانح و آتش نشانی و خدمات ایمنی توزیع  بیش از 2 میلیون بسته آموزشی و امدادی در استان، افتتاح مجتمع پزشکی با  16 مطب پزشک، داروخانه در این بازه زمانی خبر داد.

وی از جذب140 درصدی اعتبارات به هلال احمر استان خبر داد و گفت: در نوروز سال گذشته نیز هلال احمر استان موفق به کسب رتبه اول کشور در حوزه امداد و نجات شد.

در این مدت نیز نزدیک به40 دستگاه خودروی امداد سنگین، سبک، آمبولانس به استان ترزیق شد. در حال حاضر 11 پایگاه امداد و نجات جاده ای به غیر از آمبولانس مجهز به خودروهای نجات که دارای تجهیزات ارتفاع، آواربرداری، رهاسازی مصدوم، اطفای حریق و کار در شب هستند. وی گفت : حدود 25 پروژه عمرانی نیز در حال ساخت داریم. 6 پایگاه امداد و نجات کوهستانی، سوله های امدادی ، استخر هلال احمر اهواز و خرمشهر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان از عمده پروژه های در دست اتمام هستند.

درویشی تعداد دواطلبان جمعیت هلال احمر در خوزستان را 112 هزار عنوان کرد.

علی عسکر ظاهری مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر استان خوزستان نیز در گفتگویی کوتاه به شوشان گفت : آموزش عمومی از همه اقشار استان اعم از شهری، روستایی، عشایری در اولویت جمعیت هلال احمر استان قرار دارد. ظاهری به حادثه خیز بودن خوزستان اشاره کرد و گفت : در سال گذشته حدود 51 مورد زلزله در خوزستان به وقوع پیوست. باید تلاش کنیم با افزایش و تجهیز پایگاه های امداد و نجات در استان خدمات شایسته ای به مردم استان ارائه دهیم. در 5 تا 6 شهر در استان شعبه ای نداریم که باید راه اندازی شود. استفاده از تمام ظرفیت های اطلاع رسانی در استان به منظور آموزش عمومی نیز در دستور کاری ما قرار دارد. در هر صورت مجرب بودن جناب ظاهری به عنوان مدیری با سابقه در خوزستان باعث امیدواری و ترسیم چشم اندازی روشن در هلال احمر خواهد بود.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار