شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۹
امام جمعه رامهرمز گفت: خواننده‌هایی که در مراسم‌های عروسی اجرا می‌کنند در شان خواندن نوحه در مراسم امام حسین (ع) نیستند.

حجت‌الاسلام سیداسماعیل موسوی در خصوص هفته امر به معروف و نهی از منکر و فرا رسیدن ماه محرم اظهار کرد: باید محرم را دریابیم و رقابت را بر موازین شرعی ترجیح ندهیم.

وی با بیان اینکه باید اشراف کامل بر اعمال ماه محرم داشته باشیم ادامه داد: محرم برای ما یک فرصت است و اگر مسئولان نتوانند آن را مدیریت کنند ممکن است به یک تهدید تبدیل شود.

امام جمعه رامهرمز متذکر شد: خواننده‌هایی که در مراسم‌های عروسی اجرا می‌کنند در شان خواندن نوحه در مراسم امام حسین (ع) نیستند.

وی خاطرنشان کرد: برماست که بر روضه‌ها و عزاداری‌ها در ماه محرم نظارت کنیم تا منجر به ناهنجاری نشود.

موسوی یاد آورشد: ما خاک کف پای عزاداران امام حسین (ع) را بر چشم خود می‌کشیم اما عزاداری که نماز نخواند و تفکرات غلط را ترویج دهد جایز نیست.

وی همچنین عنوان کرد: کمک کنیم بعد از عاشورا هم علاوه بر مساجد و تکیه‌ها در منازل مجلس امام حسین (ع) برپا شود تا بتوان بیش از پیش حرمت خون شهیدان کربلا و ترویج فرهنگ عاشورایی را حفظ کرد.

امام جمعه رامهرمز با اشاره به اینکه دشمنان از اعتقادات ما می‌ترسند گفت: از همین جلسات و روضه‌های امام حسین (ع) است که اعتقادات به شهادت و مهدویت سرچشمه می‌گیرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار