اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۴
شوشان: دکتر جمشید سلحشور عضو شورای شهر اهواز در گفتگو با شوشان با حمایت از انتصابات اخیر در شهرداری اهواز گفت : انتصاب مهندس دوایی فر به سمت معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز انتخابی شایسته بود. وی از شهرداران موفق استان محسوب می شود که می تواند از تجربیات او در توسعه شهر استفاده کرد.

رییس کمیسیون عمران شورای شهر اهواز همچنین از انتصاب محمد صفری به سمت معاونت مشارکت ها و سرمایه گذاری های شهرداری حمایت کرد و گفت: صفری حالا دیگر از مدیران باتجربه شهرداری اهواز است و یکی از معاونت های مهم و با اهمیتی به وی سپرده شده است. جلب سرمایه گذار برای پروژه های شهرداری اهواز از اولویت های شورا و شهرداری به حساب می آید. وی در خصوص عزل و نصب های مدیران شهرداری را از اختیارات قانونی شهردار دانست و در خصوص عزل شهردار منطقه هشت شهرداری اهواز نیز گفت: اگر مدیرانی شهرداری نسبت به شهردار اهواز انتقاداتی دارند باید به شکل شایسته تر و مناسب تر به شهردار منتقل کنند. انظار عمومی محل مناسبی برای مجادله های مدیران شهرداری با شهردار نیست.

وی اظهار امیدواری کرد : این مساله به شکل مسالمت آمیز حل شود تا شهرداری اهواز بتواند همچنان از خدمات شهردار سابق مطقه هشت در مسئولیت های دیگر بهره مند شود. وی به مشکلات نشست این کمیسیون با مدیران شرکت آب و فاضلاب اهواز اشاره کرد و گفت : در این نشست مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز به همراه معاونین این شرکت به بیان مشکلات سیستم آب و فاضلاب اهواز پرداختند و گفت: در این دیدار اعضای کمیسیون عمران شورای شهر اهواز در جریان چالش های موجود آبفا اهواز قرار گرفتند.

وی افزود: مقرر شد هماهنگی های بیشتری میان شهرداران مناطق و شهرداری اهواز در زمینه های مختلف از جمله دفع آب های سطحی در اهواز صورت گرفت. وی به انعقاد تفاهم نامه میان شهرداری و آبفا اهواز اشاره کرد و گفت: طبق این قرارداد شرکت آبفا اهواز می بایست در خصوص لایروبی خطوط وشبکه فاضلاب اهواز اقدام کند. سلحشور به بیان اولویت های کمیسیون عمران اشاره کرد و گفت: اجرای پروژه های تقاطع غیر همسطح در نقاط اولویت دار، رفع مشکل قطار شهری اهواز و اجرای طرح ساماندهی خیابان سلمان فارسی از اولویت های این کمیسیون است.

وی به طرح تعریض و یا احداث پلی در کنار پل سوم اهواز اشاره کرد و گفت: بررسی و انتخاب یکی از این دو طرح در نشستی با معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز نیز در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار