شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۹
مسوول روابط عمومی اداره کل فرودگاههای خوزستان به لحاظ عملکرد مطلوب و موثر و همچنین انجام رسالت واقعی خود به عنوان روابط عمومی برتر دستگاههای اجرایی و اداری استان خوزستان شناخته شد.
در دومین همایش روابط عمومی های استان خوزستان که چندی پیش در تالار شهرک نفت اهواز برگزار شد از ˈمجید ملایانیˈ به عنوان روابط عمومی برتر تجلیل و تندیس و لوح سپاس به وی اهدا شد.

در این همایبش که جمع زیادی از مدیران ، مسوولان و کارشناسان روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان حضور داشتند از چند مدیر روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان نیز تقدیر به عمل آمد.

بنا به این گزارش اداره کل فرودگاههای استان خوزستان ششم تا هشتم آبان ماه جاری میزبان ششمین دوره آموزشی مسوولان روابط عمومی ها در حوزه ستادی و فرودگاهی سراسر کشور بود.

ˈمحمود رسولی نژادˈ مدیرعامل شرکت مادر تخصصی فرودگاههای کشور از مجید ملایانی مسوول روابط عمومی اداره کل فرودگاههای استان خوزستان و خانم پروانه سهرابی معاون توسعه مدیریت و منابع این اداره کل و ناصر صفاری مدیر کل فرودگاههای استان خوزستان به سبب برگزاری شایسته ششمین دوره آموزشی مسوولان روابط عمومی ها در حوزه ستادی و فرودگاهی سراسر کشور در اهواز تقدیر کرد.ک/2

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار