شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۴

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: از 16 پروژه احداث مراکز آموزش فنی و حرفه ای سفرهای هیئت دولت به خوزستان دو پروژه افتتاح و 14 پروژه دیگر در دست ساخت هستند.

رحمان قلاوند در گفتگو با مهر اظهار کرد: تعداد هشت پروژه از این مراکز در قالب سفر دور اول، همچنین هشت پروژه دیگر در قالب سفر دور دوم و اعتبار تجهیزات پروژه ها نیز در قالب سفر دوره سوم رئیس جمهوری به خوزستان در دست احداث است.

قلاوند افزود: پروژه های اجرایی شده سفر اول در بخش فنی و حرفه ای گتوند، رامشیر، ویس، کوت عبداله اهواز، اندیکا، هویزه، مرکز هتلداری خرمشهر و سنجش و مهارت هستند که پروژه های شهرهای گتوند و رامشیر افتتاح و در حال ارائه آموزش رایگان به جوانان منطقه هستند و مابقی پروژه بین 95 تا 100 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و یا در حال تجهیز هستند.

وی پروژه های دور دوم را شامل مراکز خواهران ایذه، باغملک، اهواز، بیدروبه اندیمشک، عین 2 اهواز و خواهران شوش و شهرک صنعتی آبادان و اهواز عنوان کرد و گفت: این پروژه ها دارای پیشرفت فیزیکی بین 50 تا 60 درصد هستند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان تصریح کرد: در سفر سوم رئیس جمهور اعتبارات خاصی برای تجهیز مراکز دور اول و دوم به مبلغ 90 میلیارد ریال مصوب شد.

قلاوند عنوان کرد: مراکز سنجش و ارزشیابی مهارت اهواز و هتلداری خرمشهر و مراکز آموزش فنی و حرفه ای ویس مربوط به سفر اول رئیس جمهور به استان آماده افتتاح هستند که در آینده نزدیک به مراکز فعال فنی و حرفه ای می پیوندند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار