شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۹

رئیس بیمارستان سینا اهواز از ساخت یک درمانگاه تخصصی در این بیمارستان تا سه ماه آینده خبر داد.

دکتر شکرالله سلمان زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: یک ساختمان قدیمی و فرسوده در فضای بیمارستان وجود داشت که از آن برای ساخت یک درمانگاه تخصصی استفاده شده است.

وی افزود: این ساختمان در حال حاضر با اختصاص اعتباری بیش از 100 میلیون تومان در حال تعمیر و بازسازی است و پیش بینی می شود این ساختمان حداکثر تا سه ماه آینده برای استفاده آماده شود.

سلمان زاده تصریح کرد: تجهیزات و امکانات مورد نیاز این درمانگاه به طور کامل تهیه شده و به محض تکمیل عملیات بازسازی ساختمان، این تجهیزات در درمانگاه نصب می شوند. نیروی انسانی متخصص و فوق تخصص نیز جذب شده و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

رئیس بیمارستان سینا اهواز درباره دیگر اقدامات انجام شده در این بیمارستان خاطرنشان کرد: به دلیل نیاز بیماران و با توجه به اینکه پیش از این تنها یک بخش ICU در این بیمارستان وجود داشت، بخش ICU شماره دو نیز با ظرفیت هفت تخت راه اندازی شده است. همچنین در کنار این بخش امکانات مورد نیاز برای انجام تست ورزشی نیز فراهم شده و به این ترتیب بیماران قلبی می توانند از امکانات این بخش نیز استفاده کنند.

وی تاکید کرد: بخش ویژه نوزادان نیز در بیمارستان سینا راه اندازی شده است؛ این بخش دارای 20 تخت بستری است و با هزینه ای بیش از 450 میلیون تومان ساخته شده است. پذیرش بیمار در این بخش نیز به زودی آغاز می شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار