شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۲۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۵
شوشان/ روزنامه نورخوزستان در ستون ویژه های خود نوشت: استاندار خوزستان با اشاره به انتصابات اخیر خود در حوزه مشاوران استانداری گفته است چون در ساختار سازمانی فقط 5 معاون وجود دارد، بر این اساس تصمیم گرفته شد در قالب مشاورین از افراد متخصص و صاحب نظر برای همکاری دعوت به عمل آید. به گزارش روابط عمومی استانداری دکتر مقتدایی این را هم گفته که متاسفانه در این سال ها مرسوم شده است که افرادی را که قصد دارند از مجموعه های مدیریتی کنار بگذارند به او عنوان مشاور می دهند اما در ابتدای کار در استانداری تصمیم گرفتم کسانی را که دارای تجربه، سوابق درخشان، کارنامه اجرایی موفق و تحصیلات مرتبط هستند به تعداد وزارتخانه ها و با توجه به مشکلات استان، به عنوان مشاور به کار گیرم.
به گفته استاندار بدون شک در تصمیم گیری‌های مدیریتی، مشارکت‌های مردمی هم لحاظ خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه تعداد مدیران کل نیز معدود است گفت: با انتصاب مشاوران سعی خواهد شد با استفاده از قابلیت‌ها و توانایی‌های آنان، از نظرات کار‌شناسانه آنها بهره برده و در جهت ارائه خدمات بهتر به مردم استان خوزستان، گام برداریم.
به این ترتیب مشخص می شود که مشاوران استاندار خلاف آنچه که تا حالا مرسوم بوده تشریفاتی نخواهد بود و از وجود آنها در کنار معاونان و مدیران کل، بهره برداری خواهد شد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
comment
1
0
comment برادر من کل این پستها تشریفاتین
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار