شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۰۱:۰۱
آزمون سراسری پذیرش کارآموزان وکالت امسال همزمان با سایر کانون های وکلای دادگستری ایران در شهر اهواز و در محل دانشگاه شهید چمران اهواز با حضور 4270 شرکت کننده برگزار شد که از این میان تعداد 150 نفر که واجد شرایط هستند و نمره بالاتری را کسب می کنند پس از دریافت پروانه کارآموزی و طی کردن دوره 18 ماهه کارآموزی به دریافت درجه وکالت پایه یک نائل می شوند.
عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در ادامه افزود: این آزمون به صورت سراسری و با هماهنگی به عمل آمده با دانشگاه شهید چمران و سازمان سنجش برگزار شد.
وی در خصوص شرکت متقاضیان غیر بومی در آزمون گفت: این نگرانی برای ما هم وجود دارد که افراد غیر بومی در آزمون شرکت کنند و به دلیل داشتن شرایط بهتر پذیرفته شوند. با این همه تا کنون از لحاظ قانونی امکان ایجاد محدودیت در این خصوص وجود نداشته است و در ازمونهای قبلی از میانگین صد نفر پذیرفته شدگان چیزی حدود 30 نفر افراد غیر بومی بوده اند.
سیاوش شجاع پوریان در پایان از تلاش مسئولین دانشگاه شهید چمران اهواز، نیروهای کانون وکلای دادگستری استان خوزستان، نیروی انتظامی، سازمان سنجش، اتحادیه و دیگر دست اندرکارن تقدیر و تشکر کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار