شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۹
شوشان: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان از افتتاح نخستین دفتر فن بازار منطقه ای در استان و تاثیر آن درایجاد تناسب میان عرضه و تقاضای فناوری در سطح استان خوزستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خوزستان، رضا طاهری در مراسم افتتاحیه این دفتر با بیان این که فن بازار، محلی برای مبادله فناوری های نوین بین مراکز تولید علم و صنایع تولیدی است افزود: این مکان بستر انتقال، خدمات مشاوره و بانک اطلاعاتی نوآوری های علمی و صنعتی را مهیا می کند .

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خوزستان اظهار داشت: به عنوان یکی از مهم ترین گام های حمایتی فن بازارها می توان به بسترسازی برای توسعه کسب و کار، تجاری سازی محصولات علمی و تحقیقاتی موسسات، شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه فناوری ها و صنایع پیشرفته کشور اشاره کرد.

طاهری همچنین توانایی شبکه سازی و تحت پوشش قرار دادن کلیه اطلاعات و اخبار در حوزه های عرضه و تقاضای فناوری، محصولات و معرفی متخصصان و بنگاه های فعال در این حوزه، شبکه سازی بین شهرک های صنعتی و فناوری در قطب های تولیدی، ایجاد تعامل نزدیک با بخش های دانشگاهی و علمی و نیز شرکت های دانش بنیان را از دیگر اهداف راه اندازی این فن بازار عنوان کرد.

وی بیان داشت: فن بازار با درک مشکلات فرا روی ساختارهای موجود انتقال فناوری، ساختار جدیدی را طراحی و پیشنهاد کرده است که می تواند نیازهای متعدد عرضه کنندگان و متقاضیان فناوری و نیز علاقه مندان به سرمایه گذاری در حوزه های مختلف فناوری را برآورده سازد .

وی ادامه داد: صنعتگران استان خوزستان می توانند با مراجعه به وب سایت این دفتر به آدرس www.khuzestan.techmart.ir ثبت نام کنند و عضو فن بازار منطقه ای استان خوزستان شوند .

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خوزستان ابراز امیدواری کرد در مدت زمان کوتاهی تاثیر فن بازار منطقه ای استان در عرصه های مختلف فناوری در سطح استان و منطقه نمایان شود .

گفتنی است؛ مراسم افتتاح دفتر فن بازار منطقه ای در خوزستان با حضور معاون توسعه پارک علم و فناوری پردیس کشور، مدیر فن بازار ملی ایران، نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و صنعتگران استان برگزار شد .

یادآور می شود؛ فن بازار به معنای بازار فناوری است و یک سیستم انتقال تکنولوژی جامع و یکپارچه به وجود می آورد که مبادله تکنولوژی بین تامین کننده و متقاضی تکنولوژی را به صورت سیستماتیک و از طریق تمامی فرآیندهای مبادلات داخلی و خارجی تسهیل می کند . ک /
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار