شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۵
شوشان: نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت:مجمع نمایندگان استان خوزستان در دیدار با رییس جمهوری به غیر کارشناسی و غیر منطقی بودن طرح انتقال آب خوزستان به استان های تاکید کرد.
عباس پاپی زاده با بیان این که در دیدار مجمع نمایندگان استان خوزستان با رییس جمهوری موضوعات ملی و استانی متعددی مطرح شد افزود: این مجمع اعلام داشته که طرح انتقال آب خوزستان به سایر استان ها که در گذشته اجرایی شده ناقص است.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت:مجمع نمایندگان در این دیدار از رییس جمهوری خواست جلوی این طرح غیر کارشناسی هر چه سریعتر گرفته شود که رییس جمهوری نیز برخی نقاط ضعف این طرح را پذیرفت.

پاپی زاده افزود: مجمع نمایندگان خوزستان در این دیدار رعایت حق آبه استان خوزستان را از محل سرچشمه ها ی رودهای جاری خواستار شدند.

وی اظهار داشت:رییس جمهوری در این جلسه خوزستان را به عنوان یکی از استان های برخودار در ظرفیت های طبیعی و مهم برای کشور معرفی کرد و در خصوص توسعه صنعتی این استان نیز گفت که باید به خوزستان کمک شود تا کمبودها و مشکلات گذشته در این استان رفع شود.

وی افزود:طبق آخرین آمار نرخ بیکاری در شهرهای استان خوزستان بین 35 تا 45 درصد می باشد که این آمار در جلسه یادشده مطرح و رییس جمهوری از این بابت اظهار تاسف کرد.

پاپی زاده گفت:در خصوص انتقال آب خوزستان به سایر استان ها نیز دیداری با وزیر نیرو صورت گرفت و موضوع میزان آبی که تاکنون از خوزستان به سایر استان ها منتقل شده با وی طرح و مقرر گردید برنامه مورد نظر ارائه شود که وزیر نیرو نیز قول مساعد داد.

نخستین نشست مجمع نمایندگان خوزستان با رییس جمهوری دوشنبه هفته گذشته 27آبان ماه برگزار شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار