شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۶:۴۴

شوشان : با حضور فرماندهی دریابانی استان خوزستان فرماندار شهرستان هندیجان،امام جمعه اعضای شورای تامین هندیجان این شهرستان پاسگاه های امام زاده عبدالله بو طاهری مورد افتتاح قرار گرفت.

مهدی صادقی :بهروز فرج الهی فرماندار شهرستان هندیجان در گفتگو با خبرنگار ما گفت :این پاسگاه ها در سال 1386 تعطیل و به صورت مخروبه درآمده بودن که با پیگیری فرمانداری،فرماندهی دریابانی استان خوزستان و ،مدیر کل امنیتی و مرزی استانداری خوزستان و همکاری حجاز ی استاندار خوزستان مبلغ بالغ بر 140 میلیون تومان اعتبار برای بازسازی و تجهیز تخصیص داده شد.

فرماندارهندیجان افزود: به مدت 6 ماه بود که تعمیرات صورت گرفت و هم اکنون مورد بهره برداری قرار گرفته است .

فرج اللهی تاکیدکرد: شهرستان بندر هندیجان 95 کیلومترساحل نیلگون با خلیج فارس دارد و با توجه به نامگذاری سال 1391 بنام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط مقام معظم رهبری در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با قاچاقچیان سوخت این پاسگاهها افتتاح شدند.

فرماندار گفت که ان شااله با فعال شدن این دو پاسگاه و همچنین راه اندازی پاسگاه منطقه سریم و تجهیز پاسگاهها به امکانات پیشرفته و دوربین های مدار بسته و رادار در ساحل خلیج فارس بتوانیم امنیت منطقه را بیشتر تامین کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار