شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۵۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۶
شوشان/ روزنامه ی نورخوزستان در ستون ویژه های خود نوشت: معارفه معاونین جدید استاندار همچنان در گرو صدور احکام از سوی وزارت کشور باقی مانده و ظاهرا ترافیک احکام معاونین استانداری سراسر کشور علت این تاخیر است و موجب شده که روال كار طولانی شود، اما شنیدنی ها حاکی است تا روز چهارشنبه این هفته خبری خواهد شد.
اشکال این تاخیر آنجاست که هیچ جلسه ای از کار گروه ها در استانداری تشکیل نمی شود و اگر هم نشستی برگزار می شود، بیشتر خصوصی و بدون حضور خبرنگاران است و به همین دلیل بازار خبر برای رسانه ها در استان کساد شده، هر چند در مملکت خبری نیست و اگر گزارش های آبکی نجف زاده از ژنو نبود چه بسا اخبار سراسری هم چیزی برای گفتن نداشت.
در چنین شرایطی روابط عمومی های ادارات کل و سازمان ها هم بیکار مانده اند و پنداری استان تعطیل است چون هیچ گزارشی یا خبری از روندکاری دستگاه خود را ارسال نمی کنند و فعلا تنها نهادی که خبرساز است، کتابخانه های عمومی استان است که مرتبا اخبار مربوط به فعالیت های خود را اعلام و منتشر می کند، در حالی که استانی مثل خوزستان با داشتن این همه مجموعه های بزرگ صنعتی، نفتی، پتروشیمی ها، بنادر، شرکت ها و غیره باید خروجی های قابل توجهی در زمینه اطلاع رسانی داشته باشد. نتیجه چنین وضعیت و سکوت خبری موجب می شود که رسانه ها بیشتر به اخبار مربوط به ضعف ها از جمله شوری آب و ترک های صد و باران اسیدی بپردازند.
لذا بد نیست مدیریت ارشد استان درصدد علت یابی وضعیتی که در استان ایجاد شده برآید و مدیران را به تلاش و تکاپو برای جان گرفتن امور و فعال شدن امور وادار کند.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
comment
0
2
comment اقاي استاندار فعلا مشغول جوك كفتنهاي ابادانيشون هستن.
comment
جمشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
comment
0
2
comment آقای استاندار انتظار ما از شما بیشتر از این حرف هاست فرصت ها را از دست ندهید و هر چه زود تر ابلاغ معاونین را صادر نمایید
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار