شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۹
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز به مناسبت موفقیت تیم هسته ای کشورمان در مذاکرات ژنو
شوشان: انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز به مناسبت موفقیت تیم هسته ای کشورمان در مذاکرات ژنو  بیانیه ای صادر کرد.
در این بیانیه آمده است:
مثل کوه مقاوم خواهیم ایستاد تا آخرین لحظه
تاریخ چندین ساله و پر فراز و نشیب جمهوری اسلامی ایران بار دیگر برگ زرین دیگری را بر دفتر پر افتخار خود ثبت نمود. این بار با الطاف بیکران الهی، تیم هسته ای کشورمان با دیپلماسی موفق و تکیه بر فن "نرمش قهرمانانه" که از تدابیر راهبردی و هوشمندانه ی مقام معظم رهبری بود، توانست به جهانیان اثبات کند که تنها "با ایستادگی در برابر زیاده خواهی های مستکبران" می توان حقوق حقه خود را به دست آورد.
شعار چندین ساله "انرژی هسته ای حق مسلم ماست" که با گوشت و خون ما آمیخته است با ریختن خون شهیدان دانشمندنی همچون احمدی روشن ها و شهریاری ها و مقاومت چند سال اخیر و همراهی مردم همیشه سرفراز ایران تنومند تر و باصلابتر از پیش گشته بود، با پایان یافتن مذاکرات ژنو و اذعان همگان بر حقوق هسته ای ملت ایران بارور گشت و اکنون به ثمر نشسته است و فرزندان انقلاب توانستند با توکل بر خدا، پشتیبانی همیشگی رهبری عزیز ،حق غنی سازی ایران را رسمیت بخشند.
نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان داد که بدون کوتاه آمدن از مواضع اصولی و با تکیه بر منطق استوار خود و پشتوانه مردم می توان به موفقیت های عظیم در برابر قدرت های بزرگ جهانی دست یافت. این 6 ماه فرصت مناسبی است برای 1+5 که صداقت خود را برای جهانیان به اثبات برسانند چرا که ما به همه ی دول جهان پیام دادیم که حاضریم در کوتاهترین زمان ممکن با شما مذاکره کنیم، اکنون نوبت شماست که صداقت خود را نشان دهید.چرا که آمریکا و غربی ها نشان دادند همواره کشورهای غیرقابل اعتمادی بوده اند.
در طول این مدت که 1+5 با تحریم های فلج کننده سعی در ضایع کردن حقوق ملت ایران داشتند، بالحمدا...وقتی با اراده پولادین ملت قهرمان ایران مواجهه شدند ، این اراده آنها را مجبور ساخت به گزینه مذاکره تن دهند و در مقابل ملت ایران سرتعظیم فرود آورند و اکنون دنیا بداند ما همچنان انقلابی هستیم و اگر غرب بخواهد از این مذاکرات سواستفاده کند و مثل سال 82 عقب نشینی را بر مردم تحمیل نماید و با دادن چند آب نبات ملت را فریب دهد، ما به وظیفه انقلابی مان عمل خواهیم کرد و از حقوق هسته ی مان ذره ای عقب نشینی نخواهیم کرد.
در آخر ضمن تبریک به ملت شریف ایران و تیم مذاکره کننده، توفیق روز افزون دولت تدبیر و امید و رئیس جمهور محترم را از درگاه باری تعالی خواسته و امیدواریم دولت عزیز در سایه عنایات خاصه امام عصر(عج) و حمایتهای رهبری بر مشکلات داخلی از جمله مشکلات اقتصادی کشور نیز فائق آید و در خلق حماسه ی اقتصادی نیز اهتمام ویژه ای داشته باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار