شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۹
شوشان: همایش بانوان عاشورایی با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی باحضور جمعی از بانوان شاغل در تابعه سازمان جهاد کشاورزی و ادارات تابعه از جمله تعاون روستایی ، امور عشایر ، شیلات، دامپزشکی، منابع طبیعی ، مرکز تحقیقات کشاورزی و... در حسینیه امام خمینی (ره) تعاون روستایی استان برگزار شد.

مدیر تعاون روستایی استان با اعلام این خبر گفت : هدف از برگزاری این همایش آشنایی هر چه بیشتر بانوان شاغل با سیره و روحیه ایثار و شجاعت حضرت زینب ( س ) است .

مهندس هرمز خواجوی افرود : حضرت زینب الگوی کامل ایثار و از خود گذشتی برای همه بانوان مسلمان و غیر مسلمان ، و حضوز این بانوی بزرگوار در واقعه عاشور و در کنار حضرت ابا عبد اله الحسین و پس از واقعه عاشورا کلیدی و منحصر به فرد بوده است .

همچنین در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین زرشناس از روحانیون استان به بررسی و تحلیل ایعاد وجودی حضرت زینب (س) پراخت و گفت : امام حسین (ع)با اهداء خون خود اساس دین را حفظ کرد و حضرت زینب (س)با خطبه ها و سخنرانی ها تکمیل کننده اسلام، قرآن و مکتب تشیع بوده است.

وی افزود :ام المصائب حضرت زینب کبری (س)با صبر و استقامت در برابر مصیبت ها و ایراد خطبه در کاخ یزید ملعون قیام عاشورا را پویا و جاوید نگه داشت.

گفتنی است در پایان این مراسم حاضران در مجلس با گوش دل سپردن به مداحی و ذکر مصیبت مداح اهل بیت دلها را روانه کربلا کردند .


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار