شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۶
سی و هفتمین یادواره دو هزار و 829 شهید دانش آموز و 305 معلم شهید استان خوزستان به مناسبت هفته بسیج در شوش برگزار شد.
امام جمعه شهرستان شوش در این یادواره بر ضرورت تبیین دستاوردهای دفاع مقدس برای دانش آموزان و نسل جدید تاکید کرد و گفت:دانش آموزان باید با سیره اخلاقی شهدای دوران دفاع مقدس آشنا شوند.

حجت الاسلام سید محمد امام افزود: دانش آموزان باید با افزایش سطح بصیرت دینی ، ادامه دهنده راه شهدا باشند و از آرمان های والای شهدا پاسداری کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان نیز با گرامیداشت یاد و خاطره 305 معلم شهید و دو هزار 829 شهید دانش آموز استان خوزستان گفت: اقتدار نظام اسلامی در عرصه بین الملل حاصل خون این شهداست.

رحمان فلاحی اقامه نماز ، حفظ ارزش ها ، حمایت و پیروری از ولایت و تلاش برای تحصیل را پیام شهدا برای نسل بعد خود دانست و افزود: امنیت امروز در کشور به خاطر جانفشانی و ایثار رزمندگانی است که در دوران دفاع مقدس از جان و مال خود گذشتند.

وی افزود:به برکت خون شهیدان ، مقاومت رزمندگان و ایستادگی مردم ، ایران اسلامی در برابر زیاده خواهی استکبار ایستاد و از حق خود دفاع کرد.

مدیرکل آموزش وپروش استان خوزستان، معرفی الگوهای شهید و شهادت به دانش آموزان، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و آشنایی دانش آموزان با زندگی و سیره شهدا به ویژه شهدای دانش آموز و معلمین شهید را از اهداف برگزاری این یادواره عنوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شوش نیز اقتدار و عزت نظام را مدیون و مرهون از خود گذشتگی و فداکاری شهدای والامقام دانست و گفت:

اگر ایثار و فداکاری شهدا نبود انروز نمی توانستیم در مذاکرات هسته ای از حق خود دفاع کنیم.

سید عباس سید نور افزود:شهرستان شوش دردوران دفاع مقدس 111 شهید دانش آموز و10 معلم شهید تقدیم انقلاب کرده است.

قرائت سرود و اجرای دکلمه و تجلیل از خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه های این یادواره بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار