شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۷
همایش بزرگ 15هزار نفری بسیجیان اهواز که مصادف با سی و چهارمین سال تاسیس بسیج به فرمان امام خمینی (ره) در بلوار ساحلی کیانپارس اهواز برگزار شد با حاشیه هایی همراه بود.

* کار سازماندهی و به خط کردن نیروهای بسیجی شرکت کننده در این همایش بزرگ از ساعت 8 شروع شد و به فاصله یک ساعت همه گردان های بسیجی در دو سوی بلوار ساحلی مقابل جایگاه قرار گرفتند.

* ماموران راهنمایی و رانندگی به کمک نیروهای بسیجی دو طرف بلوار ساحلی را بر روی خودروها بستند و ممنوعیت تردد تا ساعت 11 ادامه داشت.

* سردار ˈعلی فضلیˈ جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین و سردار ˈحسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان قبل از شروع مراسم از نیروهای بسیجی حاضر در میدان سان دیدند.

* مراسم با تلاوت سوره های مبارک نصر و توحید و پس از آن با نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

* در ابتدای مراسم سردار شاهوار پور ضمن خیر مقدم به مدعوین و مسوولان شرکت کننده در این مراسم گزارشی از اقدام های یک ساله اخیر در کارهای فرهنگی و عمرانی بسیج در یک سال اخیر ارایه کرد.

* حضور خواهران بسیجی که در گردان های الزهرا سازماندهی شده بودند چشمگیر بود.

* عبدالحسین مقتدایی استاندار خوزستان دقایقی پس از شروع مراسم در جایگاه حضور یافت و در حین سخنرانی سردار فضلی آیت الله موسوی جزایری نیز خود را به این مراسم رساند.

* به محض حضور هریک از شخصیت های مهم در جایگاه ویژه ، یک چفیه به آنان اهدا می شد ولی آیت الله موسوی جزایری از شال شخصی خود که در خودرویش جا گذاشته بود استفاده کرد.

* همزمان با حضور آیت الله موسوی جزایری ، سردار فضلی سخنان خود را قطع کرد و به وی خوش آمد گفت و از حضور وی در این مراسم باشکوه تقدیر کرد.

* پس از سخنان سردار فضلی و در حین انجام رژه نیروهای بسیجی تعدادی از مسوولان استان از جمله استاندار خوزستان و آیت الله موسوی جزایری و فرماندار اهواز مراسم را ترک کردند و برخی از مسوولان از جمله سیدخلف موسوی شهردار اهواز تا آخر مراسم بسیجیان را همراهی کرد.

* چندین ایستگاه صلواتی از شرکت کنندگان در این مراسم پذیرایی کردند.

* حضور نیروهای بسیجی از اقوام مختلف عرب و بختیاری با لباس های محلی و همچنین بسیج طلاب جلوه خاصی به این مراسم داده بود.

* آیت الله سیدعلی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ، سیدشکرخدا موسوی از نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ، علیرضا شیخ رباط معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان ، سرتیپ امیر ظریفی یگانه فرمانده ارشد ارتش در جنوب غرب کشور ، رحمان فلاحی مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان و سرهنگ عبدالله نظرپور فرمانده مرزبانی خوزستان از مسوولان استانی شرکت کننده در این مراسم بودند.

* پس از پایان این مراسم سردار علی فضلی متواضعانه به میان بسیجیان آمد و با بسیاری از آنان خوش و بش کرد و به برخی سووالات آنان پاسخ گفت
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار