شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۸۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۱
آیت الله موسوی جزایری:
بسیاری از این مشکلات تحمیلی از طرف قدرت‌های زورگو است که امیدواریم با تدبیر و درایت دولت یازدهم مشکلات مادی و معنوی مردم برطرف شود.

شوشان: نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: بسیاری از مشکلات فعلی از طرف قدرت‌های زورگو به کشور تحمیل شده است.

آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری در آیین افتتاح کتابخانه شهید علی هاشمی  اظهار کرد: نعمت‌هایی که خداوند به انسان داده است به دو دسته مادی و معنوی تقسیم می‌شوند و انسان برای برطرف کردن نیاز مادی جسم به غذا نیاز دارد.



وی ادامه داد: همانطور که اگر به جسم انسان غذا نرسد جسم انسان به مرور تحلیل می‌رود روح هم به همین صورت است و به غذا نیاز دارد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان خاطر نشان کرد: غذای روح تعلیم، تعلم و علم است که اگر این غذا به روح انسان نرسد فرسوده می‌شود.

وی با بیان اینکه علم روح انسان را به اهتزاز در می‌آورد اذعان کرد: علم انسان از طریق کتاب خواندن به دست می‌آید و با مطالعه است که انسان قوت روحی پیدا می‌کند.

موسوی جزایری ضمن قدردانی از کسانی که غذای روح و روان را تامین می‌کنند تصریح کرد: قبل از انقلاب اسلامی تنها دو کتابخانه در سطح شهر اهواز وجود داشت در حالی که حال با افتتاح کتابخانه شهید علی هاشمی تعداد کتابخانه‌های اهواز به 31 رسیده است که این مایه افتخار است.

وی بر توزیع عادلانه امکانات مادی و معنوی در سطح شهر اشاره کرد و گفت: قبل از انقلاب دو کتابخانه اهواز در مناطق اعیان نشین شهر واقع شده بودند در مقابل الان کتابخانه‌ها در همه مناطق شهر تاسیس شده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان به مشکلات موجود در کشور اشاره کرد و افزود: یک سری مسائل و مشکلاتی در کشور وجود دارد اما این مشکلات نباید باعث شود ما خدماتی را که صورت می‌گیرد نادیده بگیریم.

وی اضافه کرد: بسیاری از این مشکلات تحمیلی از طرف قدرت‌های زورگو است که امیدواریم با تدبیر و درایت دولت یازدهم مشکلات مادی و معنوی مردم برطرف شود.

موسوی جزایری اظهار کرد: ویژگی بارز کتابخانه شهید علی هاشمی این است که در منطقه‌ای دور از مرکز شهر تاسیس شده است و ساکنان این منطقه که از قشر متوسط جامعه هستند می‌توانند از این امتیاز معنوی بهره‌مند شوند.




مطالب مرتبط
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
comment
comment
سهیلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
comment
0
1
comment آقا چرا زنجیره انسانی 7آذر رو پوشش ندادید..واقعا جای تاسف داره..واقعا از شوشان دیگه بعیده از این کارها بکنه وجریان به این بزرگی رو منعکس نکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار