اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۵

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر از واگذاری پارک ملت شهر به بخش خصوصی خبر داد و گفت: برای این کار فراخوان سرمایه‌گذار داده‌ایم.

سیدمحمدرضا حسینی مرعشی در گفتگو با فارس در شوشتر اظهار کرد: به منظور سامان‌دهی و استقلال فضاهای تفریحی از شهرداری شوشتر به استناد مجوز شورای اسلامی شهر پارک ملت این شهرستان به بخش خصوصی سپرده می‌شود و برای این کار فراخوان سرمایه‌گذار داده‌ایم.

وی افزود: از حضور سرمایه‌گذاران و شرایط سرمایه‌گذاری آنها استقبال می‌کنیم و هرگونه حمایتی که لازم باشد از فعالیت آنها در این پارک زیبا و خوش منظر انجام خواهیم داد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم تا در سایر بخش‌های شهری به ویژه تفریحی و خدماتی در سطح شهر شوشتر از سرمایه‌گذاران استفاده کنیم و در این بخش به جد در حال پیگیری هستیم.

وی افزود: پارک ملت به صورت پایلوت در واگذاری فضاهای تفریحی شهری به سرمایه‌گذار عمل خواهد کرد و در صورتیکه تجربه موفقی در این زمینه داشته باشیم برای سایر فضاها نیز اقدام خواهیم کرد.

حسینی‌ مرعشی تصریح کرد: این پارک که در شرایط کنونی به فاز چهار پارک امامزاده عبدالله معروف است در کنار پل ملت در مجاورت پل تاریخی لشکر قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، واگذاری پارک‌های شوشتر به بخش خصوصی از سال‌ها پیش در شورای سوم شهر شوشتر مطرح بوده و مقدمات کار در این باره از آن زمان بررسی کارشناسی شده است.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار