شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۹۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۲
شوشان: سه هزار و 671 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی - واحد علوم تحقیقات خوزستان با امضای یک تومارمخالفت خود را با طرح انتقال آب از کارون به اصفهان اعلام کردند.
امضای این تومار از چهارم آبان آغاز شده است و امروز شنبه تعداد امضاهای این تومار که قرار است توسط تعدادی از نمایندگان مردم خوزستان درمجلس شورای اسلامی به رویت مسوولان استانی و کشوری رسانده شود شمارش شد.

بنا به این گزارش ، افزون بر 97 درصد از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی- واحد علوم و تحقیقات خوزستان در اهواز این تومار را با شعار ˈ قطره قطره اشک هایم ،نثار جریان زندگیت کارونˈ در مخالفت با اجرای این طرح به امضا رسانده اند.

همین گزارش حاکی است طبق رایزنی هایی که دانشجویان این دانشگاه با تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان انجام داده اند قرار است که 20نفر از دانشجویان این تومار را به تهران برده و به دست مقامات کشوری بویژه رییس جمهور برسانند.

همچنین مقرر شده است تا نسخه هایی از این تومار به دفتر مقام معظم رهبری آیت الله خامنه ای، رییس تشخیص مصلحت نظام آیت الله هاشمی رفسنجانی و ریاست قوه قضاییه آیت الله لاریجانی ،ریاست شورای نگهبان حجت الاسلام والمسلمین جنتی ،ریاست خبرگان رهبری، آیت الله مهدوی کنی، دبیر شورای امنیت ملی دکتر شمخانی و دبیر تشخیص مصلحت نظام دکتر محسن رضایی ارسال شود .

 افشار پرویزی بابادی از دانشجویان این دانشگاه است که در این باره اظهار داشت: امضاهای جمع آوری شده از بین سطوح عالی دانشگاهی استان یعنی مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا انجام شده و تعداد امضا ها بسیار قابل توجه است .

وی گفت: از مسولان تقاضا داریم برای این تعداد درخواست دانشجویان منتقد طرح،جوابی کارشناسی و دقیق لازم است و باید به این درخواست به طور جدی توجه شود .

وی همچنین افزود: اقشار مختلف مردم می توانند از طریق آدرس sefrtasad.blogfa.com این موضوع را پیگیری نمایند.ک/4

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
comment
0
1
comment مرسی از بازتابتان از 4 آذر بوده ودر سه روز تمام شده لطف کنید اصلاح کنید درج شده 4 آبان
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار