شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۱۱۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۶
حیدری در ادامه با بیان یک مثال یادآور شد: طاووس یک پرنده زیباست که پاهای خیلی زشتی دارد ولی تاکنون کسی در مورد پاهای این پرنده حرفی نزده است.
شوشان: عضو شورای شهر اهواز گفت: انعکاس مشکلات و معضلات خوزستان در رسانه‌ها و مطبوعات چیزی جز فرار سرمایه‌گذاران از استان ما را به دنبال ندارد.

وی از خبرنگاران خواست تا خوبی‌ها و زیبایی‌های استان خوزستان و اهواز را انتشار دهند و در کنار آن برخی مشکلات را نیز بیان کنند.

حسین حیدری در ادامه با بیان یک مثال یادآور شد: طاووس یک پرنده زیباست که پاهای خیلی زشتی دارد ولی تاکنون کسی در مورد پاهای این پرنده حرفی نزده است.حیدری در ادامه با بیان یک مثال یادآور شد: طاووس یک پرنده زیباست که پاهای خیلی زشتی دارد ولی تاکنون کسی در مورد پاهای این پرنده حرفی نزده است.

وی با اشاره به اینکه خوزستان نیز زیبایی‌های فراوانی دارد که باید آن‌ها در رسانه‌ها، مطبوعات، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری منعکس شود عنوان کرد: باید حل مشکلات مردم در الویت کاری مسئولان قرار گیرد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
حاجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
comment
0
2
comment جناب آقای حیدری . شما بفرمایید روزنامه نگاران و خبرنگاران راجع به چی اهواز بنویسند تا همان ها را بنویسند !
پاسخ ها
comment
خوزستانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
comment
comment جواب شما دو حالت دارد یا خبرنگارید یا خبرنگار نیستید ..اگر نیستید که هیچ اگر هم هستید که بدتر ..ایشون باید بگن چی بنویسید...یارو میره تو دل تظاهرات خبر جمع میکنه بعد شما میای تو جلسه معارفه میشینی یعنی خبر جمع کردی ....
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
comment
0
0
comment من طرفدار اقاي حيدري نيستم و اصلا ايشان را نمي شناسم اما حرف ايشان از جهتي صدق مي كند. بالاخره اهواز هم زيبايي ها دارد كه انصافا از ان غافل مانده ايم
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
comment
0
0
comment خبرنگار اونایی بودند که رفتند جلوی گلوله وشهید شدند اما یه عده دنبال فتنه کردن و دوبهم زنی هستند بعدمیگن خبرنگاریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار