شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۱۶۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۸

شوشان: گفته می شود برخی از اعضای شورا موافقت کرده اند با حمایت از دو تن دیگر از اعضای شورای شهر، آقای «ش» را به عنوان شهردار منطقه 2 اهواز بگمارند و در عوض فرد مورد نظر خود را به عنوان معاونت فرهنگی منصوب کنند. این موضوع مورد رنجش یکی دیگر از اعضای شورا قرار گرفته که پیشتر گزینه خود را بعنوان گزینه پیشنهادی این معاونت معرفی کرده بود. همچنین خبر رسیده همسر عضو شورای شهر نیز در تلاش برای ورود به شهرداری است.

با ادامه این روند به نظر می رسد در صورتی که شهردار اهواز بخواهد بر اساس نظر اعضای شورای شهر، مدیران شهرداری را به کارگیری و منصوب کند به اختلافات جدی در میان اعضای شورا دچار خواهد شد و بدلیل تعارضات درونی شورا، وی دچار آسیب های جدی خواهد شد. ضمن انکه زمام امور شهرداری عملا از دست وی خارج خواهد شد.

به نظر می رسد لازم است اعضای محترم شورا به وظیفه اصلی خود که سیاست گزاری و نظارت بر عملکرد شهرداری است توجه لازم را داشته باشند و اجازه بدهند شهردار اهواز، خود معاونین و مدیران شهرداری را انتخاب کند تا بتواند بدرستی پاسخگوی شورا و مردم اهواز باشد.

در این میان شهردار اهواز با علم به منع قانونی اعضای شورا برای دخالت در عزل و نصب ها می بایست از ورود به مسائل اختلافی درونی شورا پرهیز کند.

با توجه به تنش هایی که پیشتر و در دوره های قبل بدلیل دخالت اعضای شوراها در شهرهای مختلف استان شاهد بودیم در این دوره همه اعضا و مسوولان می بایست مراقبت کنند تا دغدغه اصلی مدیران شهر، عمران و توسعه شهر باشد و شاخص های عملکردی ملاک ارزیابی قرار بگیرد و نه عزل و نصب ها و...

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
comment
1
1
comment براي آقاي شهردار متاسفيم اگر بخواهند زمام امور شهرداري را به دست اعضاي شورا بدهند
comment
ناشناش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
comment
1
1
comment مسائل شهرداری به رسانه ها هیچ ربطی نداره . فقط میخواید مخاطب جذب کنید .
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
comment
0
1
comment من از اصحاب رسانه نيستم. اما از شما سوالي دارم اگر همين رسانه ها
نباشند شما از كجا متوجه اين همه اخبار و اطلاعات در استان و كشور مي شوي. شما كه در خواب تشريف داري رسانه ها هم نگويند و ننويسند
پس بايد فاتحه را بخوانيم. در خفا هر كس هر چه خواست انجام ميدهد
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار