شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۰
سرمربی تیم فوتبال صنعت مس کرمان گفت : نتیجه مساوی مقابل تیم فوتبال استقلال خوزستان عادلانه بود ، زیرا اگرنتیجه ای ازاین اتفاق می افتاد عدالت فوتبال رعایت نشده بود.
مسابقه تیمهای فوتبال صنعت مس کرمان و استقلال خوزستان که امروز در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت .

پرویز مظلومی که بعداز بازی تیمش با استقلال خوزستان با خبرنگاران در اهواز مصاحبه می کرد ، اظهارداشت : ما از تیم فوتبال استقلال خوزستان کاملا شناخت داشتیم به همین خاطر توانستیم بازیکنان کلیدی آنان را مهار و مانع از پیروزی این تیم شویم .

وی اضافه کرد : بعداز دریافت گل که براثر یک اشتباه رخ داد با تعویض های خود وتغییر تاکتیک موفق شدیم گل خورده را جبران وبازی را به تعادل بکشانیم .

مظلومی با اشاره به اینکه دو تیم یک بازی جوانمردانه را به نمایش گذاشتند، افزود : بازی بدون تماشاگر جذابیت ندارد زیرا این تماشاگراست که انگیزه بازیکنان را برای ارایه یک بازی خوب ودیدنی فراهم می کند.

وی اظهارداشت : برای تقویت تیم مس یک مهاجم جذب خواهیم کرد. سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با بیان این مطلب که اصلا به مساله سقوط فکرنمی کند اظهارداشت : با توجه به این که امتیازات به هم نزدیک است ما در بین 9تیم اول جدول خواهیم دید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار