شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۰

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رامهرمز گفت: با همکاری شهرداری ادامه کار کتابخانه کلبه دانایی در پارک خانواده رامهرمز تا پایان سال جاری تمدید شد.

شهناز آتش‌دامن در گفتگو با فارس اظهار کرد: به دلیل استقبال شهروندان رامهرمزی از طرح کتابخانه کلبه دانایی در پارک خانواده و همکاری شهرداری رامهرمز ادامه کار این کتابخانه تمدید شد.

وی ادامه داد: این کتابخانه که با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین شهروندان به مدت یک هفته در پارک خانواده دایر شده بود با استقبال دانش آموزان و دیگر شهروندان شهرستان قرار گرفت.

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رامهرمز تصریح کرد: با همکاری شهرداری و به منظور ارائه خدمات کتابخوانی به شهروندان و دانش آموزان، ادامه کار این کتابخانه تا پایان سال جاری تمدید شده است.

وی همچنین عنوان کرد: سیستم این کتابخانه باز است و توسط شهروندان اداره می‌شود به این شکل که شهروندان کتاب مورد علاقه خود را برای مطالعه انتخاب کرده و پس از مطالعه در سطح پارک آن را به جای خود باز می‌گردانند.

آتش‌دامن در پایان گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر و ترویج فرهنگ کتابخوانی، شهروندان می‌توانند کتاب‌های مورد علاقه خود را برای استفاده دیگران به این کتابخانه اهدا کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار