شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۵
شوشان: رييس پليس راهور خوزستان با اشاره به ادامه برخورد با موتورسوران متخلف در استان از آماده‌سازي طرح تشديد اين برخوردها خبر داد.

 سرهنگ عادل مجدمي در گفت‌وگو با ايسنا اظهار كرد: اجراي طرح تشديد برخورد با موتورسوران متخلف در استان در كنار سامان‌دهي موتورسوران در دستور كار قرار دارد.  وي با بيان اين‌كه طرح تشديد برخوردها با موتورسواران متخلف در تهران در حال اجرا است، افزود: اين طرح براي اجرا در خوزستان، در حال آماده‌سازي است.

 مجدمي گفت: در طرح سامان‌دهي موتورسوران، آن دسته از صنوف و اداراتي كه از پيك‌هاي موتوري استفاده مي‌كنند، بر اساس دستورالعملي خاص، به رعايت قانون در اين زمينه مكلف مي‌شوند.

رييس پليس راهنمايي و رانندگي خوزستان تصريح كرد: بين 30 تا 35 درصد تلفات رانندگي در استان از سوي موتورسيكلت سواران رخ مي‌دهد كه بيشتر آنان جوان هستند. اگر خانواده‌ها قصد خريد موتورسيلكت براي فرزندشان هستند بايد متوجه باشند كه وي به لحاظ روحي و رواني و همچنين شرايط سني و قانوني شرايط لازم را براي هدايت اين وسيله نقليه دارد يا خير، يا حداقل اين وسيله را كه خريداري مي كنند فرزندانشان را مجاب به رعايت قانون كنند.

مجدمي اظهار كرد: متاسفانه در خصوص بيشتر خريدهاي اين چنيني، رعايت قانون صورت نمي‌گيرد و مشكل‌ساز مي‌شود. حداقل كار در استفاده از موتورسيكلت، استفاده از كلاه ايمني است. همچنين خانواده‌ها بايد از نحوه استفاده فرزندانشان از موتورسيكلت به خوبي آگاه باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار