شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۳۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۰
شوشان: جلسات هفتگی نقد و بررسی شعر حوزه هنری خوزستان با حضور جمع کثیری از اساتید ،پیشکسوتان و شاعران برجسته استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، این جلسه با حضور محمود نادری سرپرست حوزه هنری خوزستان و جمعی از اساتید، پیشکسوتان و شاعران استان خوزستان سه شنبه 12 آذرماه در سالن سمینار آموزش کوتاه مدت جهاد دانشگاهی خوزستان برگزارشد.

در ابتدای این جلسه کلیپی از دکتر قیصر امین پور شهریار خوزستان که چندی پیش مراسمی به مناسبت سالگرد این شاعر انقلابی توسط حوزه هنری خوزستان برگزار گردید پخش شد .

در ادامه محمود نادری سرپرست حوزه هنری خوزستان که در جلسه حضور داشت بر جلسات هفتگی نقد وبررسی شعر تاکید کرد و اظهار داشت: این جلسات ثروت های بزرگی هستند که باید از آن استفاده کرد. همچنین نشریه هفتگی شعر با عنوان " عصر سه شنبه " راه اندازی شد. در این نشریه اشعار شاعران حاضر در این جلسه جمع آوری شده و در هفته های آینده به صورت نشریه در اختیار حاضران در جلسه قرار داده می شود.

گفتنی است جلسات نقد و بررسی شعر حوزه هنری خوزستان سه شنبه های هر هفته ساعت17در سالن آموزش کوتاه مدت جهاد دانشگاهی خوزستان برگزار می شود.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ساجدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
comment
0
0
comment زنده باد محمود نادری .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار