شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۷:۴۳

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران با دوتن از خانواده شهدای کارگر در اهواز دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، در سومین روز از بزرگداشت هفته کارگر، سید خلف موسوی و علی محمد شهرباف مدیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و گروه ملی صنعتی فولاد ایران باتفاق معاونان و کارشناسان خود ضمن دیدار با خانواده های شهیدان عبداله و عبدالحسین سیاحی و شلج قربانی از آنان تجلیل به عمل آوردند.

در این دیدار مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در سخنانی ضمن تبریک هفته کارگر و با استناد به آیات و روایات اظهار داشت: شهیدانی که در راه دفاع از آرمان های انقلاب ایثار کردند؛ اگر نزد ما نیستند؛ اما زنده اند و میهمان خداوند و شاهد و نظاره گر اعمال و رفتار ما هستند.

سید خلف موسوی با اشاره به این نکته که امروز وظیفه ی پاسداری از اهداف انقلاب بر عهده ی ما است تاکید کرد: راهی که امام، شهیدان و ملت ایران انتخاب کردند، همان راهی بود که حضرت امام حسین(ع) پیمود. این راه، صراط مستقیم الهی و راه زندگی سعادتمند بشر است. جاری شدن فرهنگ شهادت در زندگی بشری، سعادت آفرین و زیبایی بخش است.

وی با تجلیل از شهیدان گروه ملی صنعتی فولاد ایران که هم در جبهه های حق علیه باطل وهم در جبهه های اقتصادی می جنگیدند، خاطر نشان کرد: دشمن بعثی در دوران دفاع مقدس بیش تر محیط های اقتصادی را هدف قرار می داد تا اقتصاد کشور را نابود کند، اما گارگران ایثارگر ما آگاه بودند و ضمن دفاع از مرزهای کشور از صحنه های اقتصادی نیزغافل نبودند.

وی افزود: شهیدان آگاهانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند و با خدا معامله کردند. کالای آنها جان شان بود و خریدار خدا بود و قیمت جان هایشان بهشت بود.

وی از کارگران عرصه ی تولید خواست که با روحیه جهادی و تلاش مضاعف در راه افزایش تولید ملی گام بردارند و مسوولان نیز در حمایت از کار و سرمایه های ایرانی از هیچ کوششی دریغ نکنند.

این گزارش حاکی است: مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران نیز در سخنانی ضمن گرامی داشت یاد شهیدان و تجلیل از خانواده های شهیدان سیاحی و قربانی نقش شهیدان این شرکت را در عرصه ی تولید و دفاع از انقلاب اسلامی و تامین تجهیزات دفاعی در دوران جنگ تشریح کرد و گفت: گروه ملی صنعتی فولاد ایران با آغاز جنگ تحمیلی ضمن دفاع از میهن اسلامی، در تامین نیازهای ادوات زرهی کشور نیز بسیار موثر بوده و 58 شهید به اسلام و انقلاب تقدیم کرده است.

مهندس علی محمد شهرباف با اشاره به این نکته که گروه ملی صنعتی فولاد ایران به نسبت جمعیت چهار برابر ذوب آهن اصفهان در دوران دفاع مقدس شهید داده است، خواستار تداوم دیدار با خانواده های شهیدان و تجلیل از آنان و نیز تجلیل از خانواده هایی شد که بر اثر سوانح یا کهولت سن دار فانی را وداع می کنند.

تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان کارگر

شایان گفتن است: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران به‌ همراه جمعی از مسوولان با حضور در گلزار شهدای اهواز در بهشت آباد ضمن قرایت فاتحه با آرمان‌های شهیدان کارگر نیز تجدید میثاق کردند.

مسوولان تعاون، کار و رفاه اجتماعی و گروه ملی صنعتی فولاد ایران همچنین با نثار شاخه های گل و قرائت فاتحه بار دیگر به مقام شامخ شهیدان به ویژه سردار شهید "علی هاشمی" ادای احترام کردند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار