شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۶
شوشان: وزیران نفت و نیرو در جلسه عصر امروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی حضور یافتند و به پرسش های نمایندگان استان خوزستان، تهران،اراک،خاش پاسخ دادند.
[
شمس الله بهمئی نماینده رامهرمز و رامشیر در مجلس در گفت و گو با شوشان درمورد جلسه عصر امروز (سه شنبه) کمیسیون انرژی گفت: حمید چیت چیان وزیر نیرو امروز به سوال محمد آصفری نماینده اراک درباره آلودگی نیروگاه این شهر به علت بالارفتن مصرف گازوئیل در فصل های سرد سال پاسخ داد.

وی افزود: همچنین نمایندگان استان خوزستان از وزیر نیرو درباره بی توجهی وزارت نیرو نسبت به تامین آب شرب، کشاورزی در این استان و برداشت آب از سرشاخه های کارون سوال کردند که قرار شد موضوع های مطر ح شده را وزیر به همراه معاونان خود بررسی کند.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین امروز بیژن زنگنه وزیر نفت برای پاسخ به سوال های مهرداد بذرپاش و محمد آصفری درباره فروش نفت حضور یافت که مقرر شد جلسه کارشناسی در این زمینه برگزار شود.

بهمئی ادامه داد: در این جلسه وزیر نفت گفت که میزان فروش نفت از زمان آغاز به کار دولت یازدهم یک میلیون و 200 هزار بشکه بوده و فروش نفت کم نشده است و درعین حال اعلام کرد هر کس بتواند نفت راحت تر بفروشد و پول نقد بگیرد وزارت نفت استقبال می کند.

وی خاطرنشان کرد: وزیر نفت همچنین به سوال حمید رضا پشنگ نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی درباره گازرسانی به خاش و زاهدان سوال کرد که وزیر نفت پاسخ داد مناقصه گازرسانی به این مناطق تا پایان سال برگزار می شود.

وی همچنین از انتخاب حیدری طیب و ابراهیم کارخانه به عنوان نمایندگان کمیسیون انرژی در کمیسیون تلفیق خبر داد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار