شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۴
شوشان: علی محمد مرعشی در مراسمی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توسعه مسکن خوزستان معرفی شد.
 در این مراسم که مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی خوزستان و معاونان این بنیاد حضور داشتند از خدمات مجیدسعید دریس زاده مدیرعامل پیشین شرکت توسعه مسکن خوزستان که هفت سال این مسوولیت را برعهده داشت تقدیر شد.




همچنین در حکمی از سوی ˈمحمد شهیدزادهˈ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان ، مجید سعید دریس زاده به عنوان معاون مسکن شهری بنیاد مسکن خوزستان منصوب شد.

پیش از این ˈسیامک ساسانیˈ عهده دار مسوولیت معاونت مسکن شهری بنیاد مسکن خوزستان بود.
شهید زاده مدیر کل بنیاد مسکن خوزستان در این مراسم که در محل بنیاد مسکن خوزستان برگزار شد ابراز امیدواری کرد مرعشی مدیر عامل جدید شرکت توسعه مسکن خوزستان با بکارگیری شیوه های نوین و پیشرفته و استفاده از نیروهای خلاق و کارآمد اقدامات مؤثری را در پیشبرد اهداف شرکت به عمل آورد.

حسن فرد حصاری مدیرعامل شرکت توسعه مسکن ایران در این مراسم نیز گفت:بنیاد مسکن و شرکت توسعه مسکن دو بازوی توانمند و مکمل هم هستند و در کنار هم پروژه های بزرگی را می توانند مدیریت و به انجام برسانند.

وی افزود: شرکت توسعه مسکن هم اکنون پروژه های بزرگی را در سطح کشور در دست اجرا دارد و خوشبختانه تاکنون روند مثبتی را داشته است.

فردحصاری از تلاش ها دریس زاده مدیرعامل پیشین شرکت توسعه مسکن خوزستان تقدیر و ابراز امیدواری کرد مرعشی در مدیریت شرکت و ارتقا سطح فعالیت آن گام های مؤثرتری بردارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار