شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۷
شوشان: اما‌م‌جمعه سردشت زیدون در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: استعفای نمایندگان خوزستان جای بسی تأسف و تعجب و متأسفانه به نقطه سیاهی در کارنامه نمایندگان ثبت شده است.

به گزارش ایکنا ، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم  قائمی، امام‌جمعه سردشت زیدون در خطبه نخست نماز جمعه این هفته زیدون ضمن اشاره به استعفای نمایندگان خوزستان در مجلس این برخورد را باعث تأسف و تعجب دانست و افزود: این اقدام ناصحیح قطعاً باید در محور قانون و قانون‌مداری انجام می‌شد که متأسفانه به نقطه سیاهی در کارنامه نمایندگان ثبت شد.

وی در ادامه افزود: نمایندگان می‌توانستند با دولت صحبت کرده و منطق و چانه‌زنی را بر فشار ترجیح دهند تا دولت در برخورد خود تجیدید نظر می‌کرد.

امام‌جمعه سردشت زیدون خاطرنشان کرد: با توجه با منابع عظیم گاز و نفت خوزستان همیشه در محرومیت به سر برده است و همیشه دارای مناطق محروم بسیاری است.

قائمی افزود: یکی از مناطق محرومی که در خوزستان است همین بخش زیدون است که مشکل اساسی بیمارستان و جاده دارد که جا دارد دولت تدبیرو امید برای این موضوع چاره‌اندیشی کند.
وی با بیان اینکه دولت گفته کلید حل مشکلات در دستان ماست، افزود: موضوع مشکلات زیدون فقط با شهرستان شدن و مستقل شدن حل می‌شود و از نماینده مردم در مجلس خواستار پیگیری این موضوع هستیم.
امام‌جمعه سردشت زیدون یادآور شد: مذاکرات ژنو در منطقه نشان داد بعضی از کشورها از جمله عربستان از این موضوع استقبال نکرده و حتی موضوع عربستان موضوع سیاست‌زدایی ایران را درپیش دارد.
قادمی تصریح کرد: تأثیرات و تبلیغات منفی کشورهای غربی به بهانه‌های مختلف برای محکوم کردن ایران هیچ روند مثبتی در پی نداشته و نخواهد داشت.
وی در ادامه افزود: ایمان، اعتقاد، ایثار و جانبازی ملت ما در برابر زورگویان جهان نشان داده که ما در پی بمب هسته‌ای نیستیم و آمریکا و اسرائیل از همین ایستادگی ما می‌ترسد چرا که مکتب ما حسینی و عاشورایی است.
امام‌جمعه سردشت زیدون در پایان ضمن گرامیداشت هفته حوزه و دانشگاه افزود: اتحاد و همبستگی و همدلی بین حوزه و دانشگاه باعث رشد و تعالی می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار