شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۷:۱۴

رييس پليس آگاهي استان خوزستان از دستگيري دو گروه از سارقاني كه تحت عنوان مسافربر شخصي اقدام به سرقت به عنف از شهروندان اهوازي مي‌كردند، خبرداد.

)، سرهنگ محسني با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت به عنف تحت مسافربر از شهروندان اهوازي، كارآگاهان مبارزه با سرقت مسئول رسيدگي به پرونده شدند و با جمع‌آوري اطلاعات اوليه از مالباختگان كارآگاهان متوجه شدند كه با دو گروه از سارقان حرفه‌اي مواجه هستند. بنابراين با استفاده از اطلاعات مالباختگان اقدام به انجام چهره‌نگاري كردند و با ايجاد گشت‌هاي نامحسوس، تصاوير به دست آمده از چهره متهمان را در اختيار گشت‌هاي پليس آگاهي قرار دادند.

محسني افزود: در ادامه كارآگاهان يك گروه سه نفره از سارقان به نام‌هاي «مجيد ـ ع»، «عبدالرضا ـ س» و «مهدي ـ ر» را شناسايي و در چند عمليات جداگانه آنان را دستگير و به پليس آگاهي انتقال دادند كه در بازجويي‌ها متهمان با توجه به شواهد و شناسايي توسط مالباختگان به شش فقره سرقت اعتراف و از محل اختفاي آنان نيز اموال مالباختگان كشف شد.

رييس پليس آگاهي خوزستان خاطرنشان كرد: كارآگاهان پليس با پيگيري ديگر سرقت‌ها، چهار سارق را نيز شناسايي كردند كه در يك عمليات دو نفر از آنان را دستگير و به پليس آگاهي انتقال دادند و در بازجويي‌ها متهمان توسط شكات شناسايي و به پنج فقره سرقت معترف شدند.

به گفته وي با اعتراف سارقان كليه صحنه‌هاي سرقت بازسازي و متهمان با قرار صادره روانه زندان شدند و تلاش براي دستگيري متهمان ديگر همچنان ادامه دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار