شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۶
شوشان: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لالی از انتشار فراخوان نخستین جشنواره موسیقی آیینی محلی استان خوزستان (یادمان استاد بهمن علاء‌الدین) خبر داد.

سیدستار فاطمی اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان با همکاری انجمن موسیقی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لالی همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی با عنایت به ضرورت ایجاد انسجام در گروه‌های موسیقی آیینی، محلی استان خوزستان با نگاهی ویژه نخستین جشنواره موسیقی آیینی محلی استان خوزستان را در بخش‌های مختلف برگزار می‌کند.

وی ضمن تقدیر از حجت‌الاسلام سپهر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و همچنین حمایت‌های چنانی معاونت هنری این اداره کل، افزود: معرفی هرچه بهتر استاد بهمن علاء‌الدین و حضور گروه‌های موسیقی آیینی محلی در شهرستان لالی زادگاه بهمن علاء‌الدین یکی از برنامه‌های ویژه در استان و شهرستان لالی خواهد بود که انتظار می‌رود دوستداران و علاقمندان این رویداد بزرگ و فاخر هنری در برگزاری هر چه بهتر آن ما را یاری کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لالی در خصوص محورهای مختلف جشنواره ادامه داد: الزاماً جشنواره به صورت گروه نوازی و بدون هیچ محدودیت سنی در بهمن ماه 1392 برگزار خواهد شد.

وی همچنین عنوان کرد: علاقه‌مندان و دوستداران شرکت در جشنواره می‌توانند برای دریافت فراخوان جشنواره به نشانی khz.farhang.gov.ir بخش فراخوان‌ها و جشنواره‌ها مراجعه و یا در ساعات اداری با شماره تلفن‌های 06823225880، 06823225994 و همراه 09166174561 تماس و سوالات خود را مطرح کنند.

فاطمی خاطرنشان کرد: پست الکترونیکی lalikhoz@yahoo.com آماده دریافت نظرات و پیشنهادات خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار