شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۲
شوشان: معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان از انعقاد تفاهمنامه همکاری سازمان منطقه آزاد اروند در تعریض یک بلوار در آبادان خبر داد.

به گزارش مهر، بهرام ایلخاص زاده شامگاه گذشته در جلسه هماهنگی این طرح در محل سرسرای اجتماعات فرمانداری ویژه آبادان گفت: این بلوار که حد فاصل میدان گلستان (فلکه الفی) تا محل دفتر این سازمان (هتل آبادان قدیم) را شامل می شود یکی از گلوگاههای ترافیکی شهر است که رانندگان را در هنگام تردد با مشکل مواجه می کرد.

وی افزود: خوشبختانه با تغییر مدیریتی این سازمان موضوع تعریض این بلوار جنبه اجرایی پیدا کرد که البته این بلوار در محدوده منطقه آزاد نیز واقع است.بنا بر توافق صورت گرفته این سازمان در چارچوب یک طرح کلی تر کار تعریض این بلوار را در دستور کار خود قرار داد.

فرماندار ویژه آبادان اظهار کرد: بلوار مذکور در واقع یک کریدوری است که تاسیسات زیادی از جمله آب، برق، فاضلاب شهری و شرکتی، خطوط انتقال نفت، مخابرات و نیروی انتظامی در آن هست و لذا باید دستگاههای مربوطه دست به دست هم داده و ضمن همکاری با سازمان منطقه آزاد اروند برای تسریع در اجرای این طرح همکاری لازم را انجام دهند.

ایلخاص زاده تصریح کرد: تبدیل این بلوار به یک بلوار شش بانده سبب رفع گره ترافیکی در این مسیر خواهد شد که انتظار دید مثبت و سرعت در کار تعریض این بلوار را از سوی دستگاههای مختلف داریم و دستگاههای اجرایی باید در سرعت بخشی این طرح همکاری کنند.

وی یادآور شد: با حضور در جلسات هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند سعی خواهیم کرد تا در خصوص چگونگی تسریع در انجام این کار رایزنیهای لازم را انجام دهیم، اما دستگاههای اجرایی با دید باز و از محل اعتبارات خود وارد عرصه کار شوند.

فرماندار ویژه آبادان افزود: سازمان منطقه آزاد اروند از 24 ساعت آینده کار تخریب جاده را آغاز می کند.

ایلخاص زاده اظهار کرد: به منظور سرعت بخشی به اجرای طرح باید تمامی دستگاههای اجرایی که در این مسیر تاسیسات دارند در جلساتی مجزا با مشاور طرح به مشورت و گفتگو بپردازند.

وی حجم کار قابل اجرا را 12 هکتار زمین (چهار هکتار فاضلاب و هشت هکتار فضای سبز) با برآورد اعتبار اولیه 17 میلیارد تومان( 10 میلیارد تومان برای جابجایی تاسیسات و هفت میلیارد تومان اجرای طرح) عنوان کرد و تصریح کرد: مدت زمان اجرای این طرح طبق گفته مشاور طرح هفت ماه خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار