شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۴

یادواره شهید حجت الله رحیمی در با حضور اقشارمختلف مردم شهر صیدون باغ ملک برگزار شد.

در این یادواره که همت هیئت انصارالمهدی(عج) و پایگاههای مقاومت بسیج در مسجد حضرت امام علی (ع) صیدون برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین بهروز شهریاری از روحانیون شهرستان باغ ملک در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ، با بیان این مطلب که داشتن بصیرت یک نیاز مبرم برای جوانان امروزی است،گفت: امروز وظیفه جوانان نسل سومی همچون شهید حجت الله رحیمی به مراتب سنگین تر از مقابله با جنگ سخت در دوران اول انقلاب است.

وی در ادامه با اشاره به بیداری اسلامی بر لزوم شناخت همگانی نسبت به اوضاع و احوال منطقه و داشتن شم سیاسی تاکید کرد و گفت: ما باید آنقدر بصیرت بالایی داشته باشیم که حوادث تلخ دوران بی بصیرتی و ظلم های وارد شده به ولایت در صدر اسلام تکرار نشود.

او ادامه داد: همان بی بصیرتی افراد جامعه بویژه خواص باعث خانه نشینی حضرت امیرالمومنین علی (ع) ، شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) و ظلم های وارده شده به ائمه اطهار و امامان معصوم (ع ) شد.

شهریاری در بخش دیگری از سخنان خود با قرائت حدیثی از حضرت علی (ع) گفت: شهید حجت الله رحیمی مصداق بارز این حدیث شریف علوی بود زیرا طوری زندگی کرد که وقت رفتنش همه در غم هجرانش اشک ماتم ریختند و در زمان حیاتش نیز مردم به استقبال او می آمدند و او را بسیار احترام می کردند.

امام جماعت مسجد امام خمینی (ره) منطقه چلچلک در ادامه به بیان برخی خصوصیات شهید رحیمی پرداخت و گفت: حجت الله قبل از شهادت الهاماتی به شده بود زیرا دو سال قبل وقتی که وصیت نامه اش را می نگارد زیر آن نام خود را به عنوان شهید می آورد و می نویسد: شهید حجت الله رحیمی

شهریاری در پایان گفت: خداوند متعال هر چند وقت یکبار با شهادت چنین افراد خالص و ولایی به جامعه تلنگری می زند تا از خواب غفلت بیدار شوند.

در پایان این یادواره زیارت آل یاسین با نوای دلنشین  مداح اهل بیت (ع) محمد قیصری قرائت شد.

شهید کربلایی حجت‌الله‌ رحیمی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد باغملک از بسیجیان و مداحان خستگی ناپذیر این شهرستان بود که ازسوی ستاد مرکزی راهیان نور کشور به عنوان خادم الشهدا مشغول خدمت رسانی به کاروان‌های راهیان نور بود.

وی در 24 اسفند سال 1368 در باغملک به دنیا آمد و در صبح روز پنجشنبه 18 اسفندماه سال 1390 در پادگان دژ شهرستان خرمشهر هنگام انجام ماموریت شربت گوارای شهادت را نوشید وبه آروزی دیرینه‌ خود، شهادت در راه خدا نائل آمد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار