شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۸
شوشان: تيم خوزستان در رقابت‌هاي قهرماني وزنه‌برداري جانبازان و معلولان كشور در جايگاه سوم قرار گرفت.

به گزارش ایسنا ، سيدعلي موسوي، مربي تيم وزنه‌برداري جانبازان و معلولان استان اظهار كرد: اين مسابقات از 20 تا 26 آذرماه با حضور 150 شركت‌كننده در رده‌هاي سني جوانان و بزرگسالان به ميزباني تهران برگزار شد.

 وي بيان كرد: در اين رقابت‌ها خوزستان با كسب 59 امتياز در مكان سوم ايستاد و تيم‌هاي تهران و مازندران هم به ترتيب با كسب 134 و 101 امتياز عنوان‌هاي اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

 مربي تيم وزنه‌برداري جانبازان و معلولان خوزستان گفت: براي تيم خوزستان مهيار روشن‌زاده در رده سني جوانان در دسته 59 كيلوگرم قهرمان شد، نادر زرگاني در دسته 80 كيلوگرم رده سني بزرگسلان در جايگاه دوم قرار گرفت و احمد امين‌زاده در دسته 107 كيلوگرم رده سني بزرگسالان عنوان سوم را به دست آورد.

وي سطح اين رقابت‌ها را بالا ارزيابي كرد و گفت: ورزشكاران پارالمپيكي هم در اين مسابقات شركت كرده بودند و حضورشان باعث شده بود كه رقابت‌ها از سطح كيفي بالايي برخوردار باشد.

موسوي با بيان اين‌كه مشكل مالي داريم و هيات‌مان هم بدون رييس است، عنوان كرد: ساير تيم‌ها حمايت شده بودند و اسپانسر داشتند در حالي كه ما بدون اسپانسر به مسابقات رفته بوديم. به نظرم بايد تكليف رييس هيات مشخص شود.

 وي با اشاره به اين‌كه ما دست خالي اين مقام را به دست آورديم، افزود: باوجود اين‌كه بازيكنان استان عناوين مختلفي در مسابقات آسيايي، جهاني و پارالمپيك به دست آورده‌اند، استاندار و نمايندگان اهواز هيچ كاري براي جانبازان و معلولان استان نكرده‌اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار