شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۲۳۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۱
شوشان: فاطمه هاشمی مدیر امور بنیاد بیماری‌های خاص در مراسم افتتاح مرکز بیماری‌های خاص شهرستان رفسنجان گفت: یکی از دلایل بروز سرطان‌ها آلودگی هوا است. در خوزستان روزانه یک هزار نفر به اورژانس مراجعه می‌کنند.
 
هاشمی با بیان اینکه چند مرکز بیماری‌های خاص دیگر نیز در دست اقدام داریم، اظهار کرد: مدیریت در درمان بیماران سرطانی وجود ندارد و این امر سبب شده که سالانه 90 هزار بیمار سرطانی به آمار دنیا اضافه شود. سازمان بهداشت جهانی باید با تمام منابع موجود به صحنه بیاید
 
مدیر امور بنیاد بیماری‌های خاص ادامه داد: محیط زیست نیز باید مسئولیت خود را بشناسد، اگر پیشگیری در هر کشوری انجام شود، 30 درصد از آمار بیماران سرطانی کاهش می‌یابد.
 
وی افزود: بیماران دیالیزی نیز به دلیل کمبود مکان‌های دیالیز اکثرا فوت می‌کردند، اما با تشکیل بنیاد بیماری‌های خاص این بیماران شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 22 هزار بیمار دیالیزی در کشور هستند، اظهار کرد: در گذشته بیماران مبتلا به تالاسمی به دلیل کمبود امکانات درمانی و عدم حمایت در سن پایین فوت می‌کردند، اما امروز به 30 سال عمر افزایش یافته و در همه زمینه‌ها فعال هستند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
comment
2
2
comment شوشان نسبت به انتشار اخبار خود توجه فرمایید! خانم فاطمه هاشمی هم نام دارد هم عنوان!چرا باید با یک عنوانی مثل دختر رفسنجانی؟!
comment
دکتر دادخواه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
comment
1
3
comment دختر رفسنجانی یعنی دختری که اهل رفسنجان است. چرا با آقای هاشمی رفسنجانی اینگونه رفتار می کنید مانند بغال سر کوچه!در ضمن دختر ایشان اسم و سمت دارد بهتر است از او با نام یا سمتش یاد کنید .در مورد دیگران هم با احترام یاد کنید. منظورم دفاع از هاشمی نیست.
comment
نیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
comment
0
2
comment ای خانم
تیراول رو پدر شما به مردم خوزستان زد با انتقال آب به باغهای پسته رفسنجان!!
با پرو بال دادن به فلان استان وزدن توی سرمردم خوزستان وپایمال کردن حقوق مردم این استان.ولی با این حال اگر حالا هم جبران مافاد کنید خوب است وقابل ستایش.
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
comment
comment ناز نفست . گل گفتی فکر کرده مردم ...... یه روز آب رو منتقل میکنه یه روز ...
comment
داریوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
comment
0
0
comment شوشان جان! عبارت دختر رفسنجانی برای یکی از فرزندان حضرت آیت اله هاشمی رفسنجانی برای فرزندی که خود دارای شخصیت حقیقی و حقوقی است غیرمنصفانه و مغرضانه است. آدم حالش از تغییر برخی از عناوین از سوی برخی سایت نماها به هم می خورد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار