شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۶
شوشان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، با اشاره به برگزاری کنگره علمای بزرگ در خوزستان اظهار داشت: در سال های اخیر، کنگره 4 عالم بزرگ خوزستانی از جمله آیت الله وحید بهبهانی در بهبهان، کنگره آیت الله معزی در دزفول، کنگره شیخ جعفر شوشتری در شوشتر و کنگره علامه سید نعمت الله جزایری در اهواز برگزار شده است.

به گزارش رسا ،  حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، دبیر شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان، روز سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان، برگزاری این جلسات را در جهت اعتلای فرهنگ استان دانست و افزود: در سال گذشته در شهرستان های گوناگون استان خوزستان 430 جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد که این آمار در اهواز 16 جلسه است.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به شهرستان های برتر استان در زمینه برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی اشاره و خاطرنشان کرد: شهرستان های رامشیر، شوشتر، هندیجان و دزفول از شهرستان های فعال در زمینه فرهنگ عمومی هستند.

حجت الاسلام سپهر با اشاره به مصوبات این جلسات در زمینه احیای فرهنگ اسلامی در استان اظهار داشت: برگزاری کنگره علمای بزرگ از مصوبات این جلسات در سال های اخیر بوده است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان در ادامه تصریح کرد: کنگره های آیت الله وحید بهبهانی در بهبهان، آیت الله معزی در دزفول و شیخ جعفر شوشتری در شوشتر از کنگره های برگزار شده در سال های گذشته بود.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به کنگره علامه سید نعمت الله جزایری خاطرنشان کرد: برگزاری این کنگره با حضور مردم و مسؤولان در شهرستان های اهواز و شوشتر کار ارزنده ای بود.

حجت الاسلام سپهر به دیگر مصوبات جلسات شورای فرهنگ عمومی اشاره و تصریح کرد: اکنون 8 طرح پیرامون فرهنگ عمومی استان با اعتباری بالغ بر 126 میلیون تومان در حال انجام است.

در بخش دیگری از این مراسم آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، رییس شورای فرهنگ عمومی خوزستان، به اهمیت برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی تأکید کرد و گفت: دستور کار جلسات، چند روز قبل از برگزاری مراسم باید به مدیران استانی داده شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تأکید بر تفکر و اندیشه مدیران استانی پیرامون دستور کار جلسات اظهار داشت: خوزستان از استان هایی است که نیازمند برنامه ریزی جدی است.

گفتنی است، در پایان این جلسه از دست اندرکاران برگزاری کنگره سید نعمت الله جزایری تقدیر شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار