شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۸
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعت نفت از برگزاری نخستین سالگرد شهدای گمنام این دانشگاه در اهواز خبر داد.

به گزارش فارس ، محمد فندرسکی اظهار داشت: نخستین سالگرد تشییع و تدفین شهدای گمنام دانشگاه صنعت نفت اهواز برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم با حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه صنعت نفت اهواز در کنار یادمان این دو شهید والامقام برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعت نفت تصریح کرد: آیین نخستین سالگرد شهدای گمنام دانشگاه صنعت نفت اهواز پنجشنبه 28 آذر ماه (امشب) از ساعت 20 آغاز خواهد شد.

به گفته وی، در این مراسم نورانی حجت‌الاسلام میراحمدرضا حاجتی مدیر حوزه‌های علمیه استان خوزستان و امام جمعه موقت اهواز به سخنرانی خواهد پرداخت.

فندرسکی بیان داشت: همچنین در مراسم نخستین سالگرد شهدای گمنام دانشگاه صنعت نفت اهواز امین صوفی از مداحان جوان استان خوزستان به مرثیه سرایی و نوحه خوانی می‌پردازد.

این مسئول ادامه داد: از نکات برجسته آیین نخستین سالگرد شهدای گمنام دانشگاه صنعت نفت اهواز تشییع نمادین این دو شهید گرانقدر خواهد بود که بر معنویت مراسم می‌افزاید.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعت نفت در مورد اهداف برگزاری این مراسم اضافه کرد: مهم‌ترین هدف ما نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در فضای جامعه به ویژه دانشگاه است.

وی اظهار امیدواری کرد که با برگزاری مراسم نخستین سالگرد شهدای گمنام دانشگاه صنعت نفت اهواز گامی هر چند کوچک جهت زنده نگه داشتن راه و یاد شهدا در بین جوانان برداشته شود.

فندرسکی از همه اقشار مختلف مردم به ویژه دانشجویان و جوانان شهر کوت عبدالله و شهرستان‌های کارون و اهواز دعوت کرد تا در مراسم نخستین سالگرد شهدای گمنام دانشگاه صنعت نفت اهواز حضور یابند.

این مسئول اذعان داشت: دو شهید گمنام که در دانشگاه صنعت نفت اهواز 19 ساله و 20 ساله هستند که پیکر مطهر آن‌ها در تفحص‌های انجام شده در محور فاو منطقه عملیاتی والفجر 8 پیدا شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار