شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۳۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۶
شوشان: در آخرین روز آذرماه، تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران شاهد عرضه ۱۹ هزار تن تختال C شرکت فولاد خوزستان است. ضمن آن که ۵ هزار تن شکر سفید شرکت کشت و صنعت کارون در تالار محصولات کشاورزی عرضه می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی ، شرکت فولاد خوزستان با 19 هزار تن تختال C به قیمت پایه 14 هزار و 508 ریال و با قرارداد سلف در تالار محصولات صنعتی و معدنی حاضر می شود. در گروه آلومینیوم، شرکت آلومینیوم ایران ( ایرالکو) نیز 4340 تن انواع شمش آلیاژی را روی تابلوی عرضه می برد. علاوه بر این، 1200 تن شمش هزارپوندی 99.5 مجتمع آلومینیوم هرمزگان به قیمت 58 هزار و 880 ریال و به صورت نسیه عرضه می شود. این شرکت همچنین، 800 تن شمش هزارپوندی 99.7 را به قیمت پایه 59 هزار و 510 ریال و به صورت نسیه راهی تالار محصولات صنعتی و معدنی می کند.
این گزارش حاکی است، در این روز و در تالار محصولات کشاورزی، شرکت کشت و صنعت کارون با 5 هزار تن شکرسفید به قیمت پایه 17 هزار ریال در تالار معاملات حضور می یابد. علاوه بر این، در صورت تقاضا، 1400 تن شکرسفید کارخانه قند کرج،  1200 تن شکرسفید کارخانه قند ورامین و 700 تن شکرسفید کارخانه قند یاسوج راهی تالار معاملات می شود.
شایان ذکر است، 3 هزار تن برنج طارم آستان اشرفیه و 100 تن عدس درشت کانادا عرضه را در تالار کشاورزی تجربه می کند.
گفتنی است، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، در صورت تقاضا، حدود 23 هزار تن انواع قیر شرکت نفت جی، 17 هزار تن انواع قیر شرکت نفت پاسارگاد و 3 هزار تن انواع قیر شرکت آذربام عایق کار عرضه می شود. از دیگر محصولات عرضه شده در تالار مذکور می توان به 800 تن انواع آمونیاک، 200 تن تولوئن دی ایزو سیانات و 200 تن گوگرد کلوخه اشاره کرد.

براساس این گزارش، در این روز و در تالار صادراتی،7 هزار تن گوگرد گرانوله شرکت پالایش نفت شازند اراک به قیمت پایه 72 دلار در هر تن روی تابلوی عرضه می رود. علاوه بر این، 2930 تن قیر 6070 شرکت های آذر دوام یول، بام گام عایق ارومیه، بام گستر زرین شرق و پترو صنعت زمرد راهی تالار معاملات می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار