شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۳۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۷
شوشان: کارشناس منابع اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان از ارسال بالغ بر 11 هزار جلد کتاب برای کتابخانه های عمومی شهرستان ماهشهر خبر داد.

به نقل از  روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، محمد فروغی نژاد گفت: در پی بازدیدی که توسط مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان و هیئت همراه از کتابخانه های عمومی شهرستان بندر ماهشهر و همچنین شهرهای اطراف آن از جمله شهر چمران به عمل آمد از عمده ترین درخواستها در کتابخانه عمومی شهر چمران کمبود منابع و نیاز اعضاء به منابع جدید بوده است.
وی افزود: با توجه به دستور مدیر کل استان و درخواست اعضاء کتابخانه کمبود کتابخانه فوق از طریق اداره کل منابع نهاد کشور پیگیری و مکاتباتی مبنی بر تأمین كتب مورد نیاز كتابخانه های عمومی شهرستان بندر ماهشهر از جمله : کتابخانه مرکزی ماهشهروکتابخانه عمومی شهدای چمران انجام شد.
فروغی نژاد گفت: با پیگیریهای بعمل آمده و رایزنی های صورت گرفته با اداره کل منابع نهاد کشور و همکاری جناب آقای علوی مدیر کل منابع نهاد کشور، بالغ بر 11 هزار جلد کتاب برای دو کتابخانه فوق الذکر ارسال گردید که با توجه به اهمیت مسئله و نیاز شدید اعضای کتابخانه ، کتابهای فوق سریعا به کتابخانه های مذکور منتقل شده و در حال حاضر نیز مراحل فنی و مجموعه سازی جهت ورد به مخزن کتابخانه‌های عمومی در حال انجام می باشد.
وی افزود: كتابهای ارسال شده توسط نهاد کتابخانه های عمومی كشور در موضوعات مختلف اعم از علمی، دین، كلیات، رمان، تاریخ، جغرافیا، ادبیات و هنر و سرگرمی است که نیازهای اطلاعاتی اعضای کتابخانه های عمومی شهرستان ماهشهر را برطرف خواهند کرد.
فروغی نژاد در پایان گفت: در حال حاضر نیاز منابع جدید و به روز در کلیه کتابخانه های عمومی استان وجود دارد و ما هم در صدد رفع نیازهای اطلاعاتی کاربران هستیم. خوشبختانه بسیاری از این مشکلات با مکاتبات و همکاریهای نهاد کتابخانه های عمومی کشور مرتفع شد و همچنین در خصوص باقی کتابخانه ها نیز به جد در تلاش و پیگیری هستیم تا این مشکلات نیز مرتفع شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار